Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایتالیا در نظر دارد تیم تحت هدایت جنارو گتوسو را به خاطر سفر نکردن به تورین و عدم رویارویی با یوونتوس مجازات کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، به نظر می‌رسد که سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تصمیم خود را درباره پرونده بازی برگزار نشده تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی در هفته سوم سری A گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی می‌بایست یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس تورین مقابل یوونتوس به میدان می‌رفت، اما این تیم با این توجیه که بعد از ابتلای دو بازیکنش به کرونا، مقامات بهداشتی شهر ناپل از سفر این تیم به تورین ممانعت به عمل آوردند، در محل برگزاری بازی حاضر نشد. یوونتوسی‌ها اما مطابق بازی‌های خانگی قبلی در ورزشگاه حاضر شدند و بعد از گذشت 45 دقیقه از زمان مقرر آغاز بازی و عدم حضور ناپولی، بازی لغو شد. این ماجرا باعث به وجود آمدن جنجال‌هایی شده است به خصوص که گفته شد امکان دارد بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود یووه اعلام شود.

اکنون اما به نظر می‌رسد که سازمان لیگ ایتالیا چنین تصمیمی ندارد، چرا که به نوعی پذیرفته که ناپولی نه به خواست خودش بلکه به دلیل ممانعت مقامات محلی به تورین سفر نکرده است.

گراوینا: در لغو بازی یوونتوس - ناپولی خاطیان باید تاوان بدهند/ پروتکل بهداشتی لیگ مشخص است

 

به همین دلیل این سازمان قصد ندارد ناپولی را بازنده اعلام کند، اما این تیم را به خاطر تخطی از پروتکل‌های پزشکی با کسر یک امتیاز مجازات خواهد کرد. گویا وکلای فدراسیون فوتبال ایتالیا در صلاحیت سازمان بهداشت شهر ناپل برای صدور دستور ممنوعیت سفر ناپولی به تورین بحثی ندارند، اما آنها معتقدند که تیم تحت هدایت جنارو گتوسو نباید از سفر به تورین منع می‌شد در حالی که دیگر تیم منطقه کامپانیا، سالرنیتانا در همین هفته با وجود داشتن دو بازیکن کرونایی یک بازی خارج از خانه انجام داد. این مسئله سبب شده است برخی رسانه‌ها ادعا کنند که سازمان بهداشت محلی شهر ناپل نه به صلاحدید خود بلکه بعد از تقاضای اورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی بیانیه‌ای در ممنوعیت سفر بازیکنان این تیم به تورین صادر کرده است.

لوئیجی دی‌ماجیستریس شهردار شهر ناپل نیز در گفت‌و‌گویی که به تازگی با نشریه TG2 Post انجام داد این احتمال را قوت بخشید. او گفت: من می‌بینم که آمار ابتلای افراد به کرونا در حال افزایش است و افرادی هستند که چند روز برای انجام تست کرونا منتظر می‌مانند. در ناپولی اما همه چیز احتمالاً با یک تماس تلفنی رخ داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا یوونتوس ناپولی ویروس کرونا یوونتوس ناپولی شهر ناپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها