Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، امین رهبر دبیر جشنواره «راویان حماسه» گفت: جشنواره «راویان حماسه» در دو بخش نمایش های رادیویی و روایتگری برگزار شده است که از هر بخش ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و در نهایت بیست اثر، آبان ماه امسال از آنتن رادیو نمایش پخش می شود. علاوه بر این با عوامل منتخب نیز در برنامه های پرمخاطب رادیو نمایش گفتگو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام حضور پررنگ هنرمندان رادیو نمایش و معاونت صدای استان ها، ادامه داد: طبق برآوردهای تعیین شده در رادیونمایش به راه یافتگان بخش مسابقه راویان حماسه کمک هزینه ای داده خواهد شد و پیش از این هم تمام امکانات صوتی رادیو نمایش در اختیار شرکت کنندگان قرار داشت تا آثار خود را ضبط و به جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره «راویان حماسه» در پایان گفت: رادیو نمایش برای آشنایی بیشتر مخاطبان، برنامه راویان حماسه را به مدت ۲ هفته به صورت زنده به روی آنتن  برد و در اینجا باید بگویم که این شبکه رادیویی درجشنواره «راویان حماسه» بسیار قدرتمند و تأثیرگذار عمل کرده است.

کد خبر 5042899 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش رادیو اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تئاتر ایران اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما حضور هنر ایران در جهان فیلم مستند برنامه رادیویی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر شبکه سه سیما رادیو نمایش راویان حماسه رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش