Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سردار یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در نشست تخصصی با تشکل های شاهد وایثارگر در مرکز دانش پژوهان وتشکل های شاهد و ایثارگر، ضمن اشاره به تقارن اربعین دفاع مقدس با اربعین سید الشهدا (ع) اظهار داشت: استکبارستیزی و فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مهمترین ویژگی های دفاع مقدس بود که در تداوم فلسفه عاشورا شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت مهمترین راه مقابله با این دشمنی ها است.

سلیمانی با بیان اینکه تعامل و هم افزایی در معاونت فرهنگی وآموزشی بنیاد شهید باید در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی فقط در حرف زدن معنا نمی شود و باید با استفاده از ظرفیت های جامعه ایثارگری، برنامه های فرهنگی خود را عملیاتی کنیم.

معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر باید در حوزه اندیشه ورزی واقدام اجرایی معاونت فرهنگی وآموزشی بنیاد شهید را یاری کنند.

نخبگان ایثارگری ثمره انقلاب 

مدیرکل مرکز دانش پژوهان وتشکل های شاهد و ایثارگر نیز در این نشست گفت:‌ همواره در همایش استانی، نخبگان ایثارگری را ثمره درخت انقلاب اسلامی عنوان کردیم.

عادل مهری با بیان اینکه نخبگان جامعه ایثارگری را به دستگاه های اجرایی کشور معرفی می کنیم، تصریح کرد: رویکرد ما این است، برای نخبگانی که در دستگاه های اجرایی پذیرفته می شوند، آموزش هایی را در نظر بگیریم ودر این راستا با مرکز آموزش های دولتی به توافق هایی رسیدیم.

انتشار اخبار و موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت

سردار سلیمانی ظهر امروز نیز با حضور در سایت نوید شاهد در ساختمان معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید از نزدیک در جریان خدمات و فعالیتهای این سایت قرار گرفت و خواهان گسترش فعالیتهای رسانه ای در عرصه فضای مجازی شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید همچنین خطاب به عوامل این پایگاه خبری توصیه کرد تا در زمینه انتشار اخبار و موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در ارتباط با ادارات مختلف زیرمجموعه این معاونت تلاش شبانه روزی داشته باشند.

وی در ادامه در جریان آخرین فعالیتهای سامانه اسناد افتخار و وب سایت مجلات شاهد قرار گرفت و ضمن تشکر از عوامل مربوطه ، درخصوص پیشرفت و توسعه این گونه فعالیتها نکاتی را گوشزد کرد.

شایان ذکر است سامانه اسناد افتخار شامل ۹ میلیون سند متعلق به شهدا و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم است که این اسناد به صورت دیجیتالی درآمده اند و قابل مشاهده و بازیابی به صورت اینترانتی در داخل مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتشار ویژه نامه های الکترونیک

رحیم نریمانی مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید نیز در این دیدار با تشریح فعالیت های رسانه ای سایت نوید شاهد در عرصه فضای مجازی، انتشار ویژه نامه های الکترونیک، تله کست ایثار و سایر بخشهای این پایگاه خبری گفت: تله کست ایثار به عنوان یکی از عرصه های جدید فعالیت سایت نوید شاهد به انتشار فایل های ویدئویی مصاحبه با والدین شهدا و مهمترین رویدادهای خبری در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می پردازد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه