Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:05:25 GMT

گلایه هیات های عزاداری از تصمیم گیری و اطلاع رسانی دیرهنگام

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۰۲۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 98 MB

رضا عزت زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشکر و قدردانی از تمام عوامل برگزاری مراسم‌ها و هیئات مذهبی که در اطاعت از قانون و به تبع شرایط موجود رعایت تمام شرایط بهداشتی را کردند تا هیأت‌ها به بهترین شکل ممکن مراسم‌ها را برگزار کنند، گفت: تمام عوامل این هیأت‌ها و مجموعه‌های مرتبط به صورت شبانه روزی تلاش کردند که قدمی صحیح و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم‌ها برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه بهترین مراسم‌های عزاداری ماه محرم امسال با جلوه‌های جدید و متنوع در استان با سختی‌ها و مشکلاتی که هیأت‌های عزاداری به خاطر شرایط موجود کرونایی با آن دست و پنجه نرم کردند، افزود: یک هیأت در استان قم بین ۳ تا ۴ ساعت مکان برگزاری مراسم را به خاطر مصوبات ستاد ملی کرونا تغییر داد و ما کمال تشکر را دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اربعین طبق ضوابط و دستورات ستاد استانی کرونا بر عهده کارگروه اربعین است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیتی درباره اربعین ندارد ولی رعایت و نظارت پروتکل‌های برگزاری مراسم‌ها همچنان وجود دارد و همکاران من به کمک رسانه‌ها سعی در برگزاری شیوه مطلوب مراسم‌ها دارند.

عزت زمانی با تاکید بر این نکته که ما هم از تصمیمات گرفته شده دیر هنگام درباره چگونگی برگزاری مراسم‌ها گله داریم، یادآور شد: عدم اعلام تصمیم‌ها نیز دیگر موردی است که هیأت‌ها از آن ابراز گله می‌کنند و ما تا جایی که توانسته‌ایم اعلام کردیم که با وجود شرایط سخت و حاکم بر استان تصمیم گیری در زمان مناسب به افراد و هیئات اعلام شود.

وی با بیان اینکه تغییر و اصلاً تصمیم درباره برگزاری مراسم نیازمند زمان و امکانات است، عنوان داشت: هر هیأتی بایسته‌هایی را داراست که باید با اطلاع رسانی به موقع آنها را در جریان امور قرار داد تا آنها هم دچار مشکل برای برگزاری مراسم نشوند.

کد خبر 5042514

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اربعین حسینی اربعین 99 موکب مهر سازمان تبلیغات اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم ها هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست