Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرماندار شهرستان قشم گفت: با پیگیری استاندار هرمزگان و موافقت وزیر کشور، مشکل کالاهای دپو شده گروه ۴ در گمرک منطقه آزاد قشم حل شد و بازرگانان و تجار می‌توانند هفته آینده کالاهای خود را ترخیص کنند. - اخبار استانها -

علیرضا نصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: با ممنوع شدن ورود کالاهای گروه چهار به دلیل نامشخص بودن مسائل ارزی، مشکلات زیادی برای حدود 25هزار کاسب و تاجر شهرستان قشم ایجاد شد که این مشکل با گذشت چند ماه، با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و حمایت وزیر کشور به مرحله پایانی رسید و از هفته آینده کالاهای دپو شده در گمرک منطقه آزاد قشم آزادسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی نامه‌ای دستورالعمل و نحوه ترخیص کالاها را ابلاغ و با تصویب ستاد استانی از هفته آینده عملیاتی می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم اظهار امیدواری کرد: با آزادسازی این کالاهای مورد نیاز همه مردم، شاهد رونق دوباره کسب و کار در شهرستان قشم باشیم.

پرونده ترخیص کالاهای گروه چهار و خودرو در گمرک بسته شد/ 1500خودرو در مسیر سازمان اموال تملیکیرفع مشکل واردات کالاهای گروه چهار در مناطق آزادماجرای دپوی کالاهای گروه چهار در گمرک سازمان منطقه آزاد قشم / صدمات جبران‌‌ناپذیر اقتصادی به ‌20 هزار کسبه

شایان ذکر است، لیست گروه کالایی چهار طبق مقررات صادرات و واردات کشور و قانون امور گمرکی، شامل یکهزار و 339 کالا و محصول است که ثبت سفارش آنها در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ممنوع شده است.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای گروه چهار منطقه آزاد قشم شهرستان قشم هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران