Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع اروپایی اعلام کردند دور جدید مذاکرات میان انگلیس و اتحادیه اروپا به منظور انعقاد توافق نامه در خصوص روابط دو طرف پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) بعد از ظهر امروز چهارشنبه در لندن از سر گرفته می‌شود. دو طرف انتظار دارند که بتوانند با حل اختلافات خود تا پایان اکتبر توافق نامه امضاء کنند و برای روابط خود در دوره پسابرگزیت چارچوب مشخصی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قرار است مذاکرات نمایندگان اتحادیه اروپا و انگلیس تا روز جمعه ادامه داشته باشد و پس از آن جمعه شب «میشل بارنیه» مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا و «دیوید فراست» مذاکره کننده ارشد انگلیس در پرونده برگزیت با یکدیگر دیدار کنند.   در شرایطی که مذاکرات برگزیت فعلا درجا می‌زند و زمان به سرعت می‌گذرد، «ورزولا گرترود فُن دِر لایِن» رئیس کمیسیون اروپا و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس توافق کرده اند مذاکرات مربوط به برگزیت را از روز شنبه سرعت دهند تا دو طرف بتوانند در مهلت تعیین شده برای روابط پسابرگزیت خود توافق نامه امضاء کنند.   سران اروپا امیدوار هستند بتوانند تا پایان اکتبر با انگلیس توافق نامه امضاء کنند، اما برای حل مسائل باقی مانده‌ای که مانع از انعقاد این توافق نامه شده، پیشرفت ملموسی حاصل نشده است. شیلات، کمک‌های دولتی و نحوه اجرای توافق نامه سه مسئله‌ای است که اروپا و انگلیس بر سر آن اختلاف دارند و ۹ دور مذاکرات آن‌ها در لندن و بروکسل برای حل این اختلافات بی نتیجه بوده است.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزیت انگلیس اتحادیه اروپا برکسیت اتحادیه اروپا توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟