Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز با همراهی مدیران ارشد مجتمع فولاد گیلان از سالن نورد گرم و کوره ها، سالن نورد سرد و همچنین سالن گالوانیزه بازدید کرد و از نزدیک با روند تولید محصولات این مجتمع آشنا شد.

امام جمعه رشت در حاشیه این بازدید گفت: مسئولان کشوری و استانی به مشکلات بزرگترین کارخانه فولاد بخش خصوصی کشور بیشتر توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد گیلان هدف از این بازدید را بررسی میدانی چالش‌های این واحد تولیدی و انتقال آن به مسئولان کشوری اعلام کرد و از مدیران دست اندرکار خواست به مشکلات این واحد صنعتی بیشتر توجه کنند.

در فولاد گیلان بیش از ۴۰ قطعه تولید می‌شود که نیاز کشور به قطعات فولادی را تأمین می‌کند.

بیش از ۲۰۰ کارخانه خرد و کلان تحت پوشش این کارخانه قرار دارند و حدود ۲ هزار کارگر به صورت مستقیم و ۳۰ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم با این واحد صنعتی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه فولاد فولاد گیلان بخش خصوصی فولاد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه