Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@02:19:13 GMT

عکس ؛ مقصد عجیب و جدید ماریو گوتزه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۵۶۶

عکس ؛ مقصد عجیب و جدید ماریو گوتزه

باشگاه هلندی پی اس وی آیندهوون اعلام کرد که ماریو گوتزه، ستاره سابق بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو گوتزه ملی پوش سابق آلمانی که با اتمام قراردادش با تیم فوتبال دورتموند در پایان فصل قبل از دورتموند جدا شده بود، به عنوان بازیکن آزاد به آیندهوون پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به سایت رسمی باشگاه آیندهوون گفت:

” من در این تابستان پیشنهادهای زیادی داشتم اما من آدمی هستم که روی حسّم تصمیم گیری می کنم. احساس کردم که برای یک چالش کاملا متفاوت آماده هستم و مطمئنم که این تغییر بسیار راحتی برای من خواهد بود.”

گوتزه که در باشگاه دورتموند به شهرت رسید، بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ برای بایرن مونیخ بازی کرد و سپس به باشگاه قبلی اش برگشت. اما نتوانست در یکی دو سال اخیر بازی های زیادی برای زردها انجام بدهد و در نهایت از این باشگاه جدا شد. او یکی از ارکان اصلی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ بود و گل قهرمانی این تیم در دیدار فینال مقابل آرژانتین را به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آیندهوون بایرن مونیخ آیندهوون بایرن مونیخ بروسیا دورتموند پی اس وی آیندهوون ماریو گوتزه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)

تیم ادین ترزیچ با وجود آغاز بازی با نفرات ذخیره، برد پر گلی را مقابل حریفش جشن گرفت. 

دانلود (61.1MB)

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم