Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@08:21:20 GMT

برلین روسیه را به اعمال تحریم تهدیدکرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۵۷۴

وزیر خارجه آلمان، روسیه را در ارتباط با مسمومیت ادعائی «آلکسی ناوالنی» به اعمال تحریم تهدید کرد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان در سخنانی به تهدید روسیه در ارتباط با مسمومیت ادعایی «آلکسی ناوالنی» از منتقدان مسکو پرداخت.

وزیر خارجه آلمان در این باره اعلام کرد: بدون توضیح از سوی روسیه، تحریم‌های هدفمند و متناسب علیه مسئولانِ این اقدام غیرقابل اجتناب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است روسیه نگذارد کار به آنجا برسد.

وی در راستای اهتمام غرب در راستای روسیه‌هراسی ادعا کرد: این نقض جدی حقوق مدنی با عامل اعصاب شیمیایی است و ما قویاً معتقدیم نمی‌تواند بدون عواقب باقی بماند. تولید، ساخت و نگهداری سلاح‌های شیمیایی نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. از این رو ما پاسخی هماهنگ را با شرکای خود در اتحادیه اروپا و نیز در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در چند روز آینده هماهنگ خواهیم کرد.

«آلکسی ناوالنی» از منتقدین دولت مسکو است که ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت. بعدها طرفین اروپایی مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می‌داند، مسموم شده است!

این در حالیست که پس از بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه بر اساس نتیجه یک  همه پرسی آزاد و همچنین به دنبال مشارکت مسکو در مبارزه با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- عربی بنا به درخواست دولت مشروع و قانونی سوریه، کشورهای غربی در تلاش اند تا از هر روزنه ای به منظور ایجاد روسیه‌هراسی و اعمال فشار بر این کشور استفاده کنند. منبع: مهر برچسب ها: برلین ، روسیه ، تحریم ، تهدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برلین روسیه تحریم تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در برلین

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر در مرکز و غرب برلین تجمع کردند تا حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحویل تسلیحات به این رژیم از سوی دولت آلمان را محکوم کنند.

به نقل از آناتولی، تظاهرکنندگان با شعار «آلمان تامین مالی می‌کند، اسرائیل می‌کشد»، «آتش بس حالا» و «فلسطین را آزاد کنید» راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند.

تظاهرکنندگان برای نشان دادن انزجار خود از سیاست‌های دولت آلمان، شعار «شرم بر شما!» سر دادند.

معترضان همچنین دولت آلمان را «همدست اسرائیل در جنایاتش در غزه» به دلیل ارسال تسلیحات به تل آویو خواندند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی همه جانبه را در نوار غزه به راه انداخته است که باعث کشته و زخمی شدن ۱۱۲۰۰۰ غیرنظامی شده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد