Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گل‌رو بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرخه در محل سالن باران این شهرستان اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از طرح‌های کاربردی برای رفع مشکلات مسکن در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۰ واحد مسکونی سهمیه شهرستان سرخه در این طرح است، خاطرنشان کرد: پیگیری برای افزایش ظرفیت ۲۰۰ واحدی این طرح در سرخه در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سمنان، سرخه و مهدیشهر با تأکید بر لزوم توجه به رفع محرومیت در مناطق روستایی بیان کرد: ایجاد امکانات رفاهی و زیرساختی در مناطق روستایی منجر به پایداری جمعیت در این مناطق خواهد شد و این مهم از مطالبات اصلی مردم در برخی روستاهای سرخه است.

گل‌رو با اشاره به‌ضرورت تکمیل و اجرای طرح‌های گازرسانی در روستاهای سرخه یادآور شد: با اجرای این طرح‌ها گامی مؤثر در جلوگیری از مهاجرت مرددم از روستا به شهرها است.

کد خبر 5042948

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سرخه طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است