Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  رییس هیئت مدیره استقلال به اظهارات معاون ورزشی سابق استقلال واکنش نشان داد.

اسماعیل خلیل زاده امروز با انتشار نامه‌ای علی خطیر را متهم به نقش داشتن در دریافت پول و پورسانت از بازیکن سابق استقلال کرد.بیشتر بخوانید: گل محمدی؛ از تهدید به استعفا تا تنبیه علیپور شب گذشته علی خطیر در لایو اینستاگرام خود مدعی شد ۸۸ هزار دلار پول رضایت نامه مجید حسینی در حساب اسماعیل خلیل زاده بوده، اما او این پول را حاضر نشد به استراماچونی پرداخت کند تا در نهایت این مربی از ایران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا خلیل زاده نامه‌ای در اختیار سایت‌ها قرار داد که دستخط بازیکن سابق آبی پوشان ثابت می‌کند میلاد باقری مدافع سابق استقلال مدعی شده علی خطیر از قرارداد او برای شخصی به نام هومن صمیمی پول زیر میزی دریافت کرده است.
دعوای علی خطیر و اسماعیل خلیل زاده به زمان همکاری شان برمی گردد و طرفین حالا در دور جدید این درگیری‌ها یکدیگر را متهم می‌کنند. خطیر می‌گوید رییس هیات مدیره استقلال پول دریافتی بابت ترانسفر مجید حسینی که متعلق به باشگاه بود را در حساب شخصی خودش ریخت و پول را به استراماچونی نداد تا مربی ایتالیایی از استقلال برود و خلیل زاده هم علنی معاون اسبق استقلال را شریک دلال‌ها معرفی می‌کند.
این موضوعی است که می‌تواند جنجال زیادی در فوتبال ایران به پا کند و حتی ممکن است پای نهاد‌های نظارتی را به این ماجرا باز کند.

پی نوشت؛ علی خطیر در چند روز گذشته جنجال سازی‌هایی را هم علیه پرسپولیس داشته است و مسئولین این باشگاه اعلام کرده اند که از او به مراجع ذیصلاح شکایت خواهند کرد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال استراماچونی استراماچونی ویلموتس خلیل زاده علی خطیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

در این صحنه به‌زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

کد خبر 848911 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟