Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@10:38:02 GMT

مجلس در جریان لغو جلسه سران قوا نبود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۶۳۶

صراط:

بابک نگاهداری رئیس حوزه ریاست مجلس  در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر اینکه لغو جلسه سران قوا از سوی مجلس اعلام شد، اظهار داشت: مجلس نه تنها در جریان موضوع لغو جلسه سران قوا نبود بلکه تدابیر لازم برای این امر را نیز فراهم کرده بود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: پیرو اعلام دفتر ریاست جمهوری مبنی بر برگزاری نشست سران قوا به میزبانی دکتر قالیباف در محل مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه (۱۵ مهرماه) و اتخاذ تدابیر و انجام آمادگی ها از سوی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اما به یکباره در بعد از ظهر روز دوشنبه طی تماس تلفنی آقای دکتر واعظی  اعلام شد که بدلیل نظر ستاد کرونا دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری در این نشست حضور نخواهند یافت و برگزاری جلسه را به زمان دیگری موکول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لغو جلسه سران قوا بابک نگاهداری نشست سران قوا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟