Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه تیم های انگلیسی برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال نسبت به سال گذشته با کاهش محسوسی روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020، باشگاه های لیگ برتر بیش از 1.2 میلیارد پوند (بیش از 1.3 میلیارد یورو) برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بزرگترین خرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی، انتقال کای هاورتز از بایر لورکوزن به چلسی با رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو بود.  روبن دیاس از بنفیکا لیسبون به منچسترسیتی  68 میلیون یورو و تیمو ورنر از آر بی لایپزیش به چلسی نیز 53 میلیون یورو هزینه درپی داشت. در واقع چلسی بیش از سایر تیم ها در بخش خریدهای تابستانی فعال بود.

در میان پنج تیم برتر لیگ برتر انگلیس، دو انتقال 50 میلیون یورویی نیز انجام شد؛ بن چیلول از لستر به چلسی و توماس پارتی از اتلتیکو مادرید به آرسنال.

 

 

 

 

در مقایسه با مدت مشابه نقل و انتقالات سال گذشته، هزینه نقل و انتقالات برای باشگاه های لیگ برتر 158میلیون پوند (حدود 173 میلیون یورو) کاهش را تجربه کرد که این اتفاق به خاطر شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه های لیگ برتری بود.

معمولا تیم های انگلیسی هر ساله هزینه های زیادی را صرف خرید بازیکنان جدید می کنند و از این حیث در فوتبال اروپا رکورددار هستند. 

چلسی لیورپول آرسنال منچستر سیتی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی لیورپول آرسنال منچستر سیتی منچستر یونایتد نقل و انتقالات میلیون یورو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)