Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:49:14 GMT

اداره پست اردستان ‌مشکلات زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۳۷۹۷

اداره پست اردستان ‌مشکلات زیادی دارد

گروه استان‌ها - رئیس اداره پست اردستان کمبود امکانات را مهمترین دغدغه پست دانست و گفت: اداره پست اردستان با مشکلات زیادی رو به رو است - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، مهدی جعفری بعد از ظهر امروز به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست در نشست خبری اظهار داشت: اداره پست شهرستان اردستان در حال حاضر دارای یک باجه مرکزی و یک دفتر دولتی در شهر زواره و پنج دفتر پیشخوان دولت و سه دفترICT روستایی و دو نمایندگی توزیع روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اداره با توجه به حجم وسیع شهرستان اردستان دارای هشت نفر نیرو شامل هفت مرد و یک زن است که به ازای هر سه هزار و 200 نفر در شهرستان اردستان یک واحد پستی وجود دارد که در استان اصفهان به ازای هر پنج هزار و 18 نفر یک واحد پستی وجود دارد که از این حیث آمار خوبی داریم.

سرپرست اداره پست شهرستان اردستان گفت: بهترین راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا عمل به شعار در خانه بمانیم بود که از اوایل اسفند 98 که ویروس کرونا منتشر شد و ابتلای مردم به این بیماری زیاد شد و مجبور به ماندن در خانه شدند بهترین راه کسب و کار را در خریدهای اینترنتی جستجو کردند و بهترین شیوه تامین نیازهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی دریافت کردند.

وی ابراز داشت: نقشی که پست در زمان بیماری کرونا ایفا کرد جزء وظایف ذاتی خود اسست اما در شرایط بحرانی که پای سلامت و جان مردم در میان است بیش از همیشه بر دوش شبکه توزیع و نامه رسان‌های پست سنگینی کرده و آن‌ها را وا می‌دارد یک بار دیگر بر سرمایه اعتماد مردم و تولید کنندگان و فروشندگان تکیه کرده و همگام با کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

فعال‌سازی خدمات جدید برای باجه‌های روستایی پست‌بانک‌ایران به‌مناسب روز روستاپست استان البرز در راستای تحقق "جهش تولید" به تولیدکنندگان خدمات ویژه می‌دهدکاشان| فرهنگ پست بیش از پیش در جامعه نهادینه شود

جعفری ضمن تاکید بر رسالت پست در حفظ اموال شهروندان بیان کرد: پست جمهوری اسلامی همسو با دیگر متحدان خود و با درک اهمیت این موضوع تلاش کرده با اولویت قرار دادن سلامت شهروندان امانت و بسته‌های آنان را در اسرع وقت حتی در روزهای تعطیل به مقصد برساند.

سرپرست اداره پست شهرستان اردستان تاکید کرد: پست ایران به عنوان نخستین کشور در دنیا با انتشار تمبر یادبود «قهرمانان وطن» به حمایت معنوی از کادر درمانی به عنوان مبارزان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، تلاش ها و زحمات آن‌ها را ارج نهاد و این موضوع در سایر کشورها نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شهرستان اردستان از وسعت و پراکندگی زیادی برخوردار است و نیروهای این اداره و نمایندگی‌ها و دفاتر منتخب با فعالیتی که دارند هنوز نگذاشته‌اند که مردم از خدمات پستی محروم شوند که جای تقدیر دارد و به خصوص نامه رسانان و نمایندگی‌های پستی که در رساندن مرسولات پستی در همه ساعات و تا پاسی از شب اقدام می‌کنند.

جعفری افزود:اداره پست شهرستان اردستان در شش ماهه سال 99 تعداد 35 هزار و 688 مرسوله پستی را از شهرستان اردستان به مقصد سایر کشور صادر و تعداد 58 هزار و 236 مرسوله را به این شهرستان وارد و توزیع کرده که نسبت به مشابه سال گذشته مرسولات وارده رشد 100 درصدی و مرسولات ارسالی رشد 40 درصدی را داشته است.

سرپرست اداره پست شهرستان اردستان  بیان کرد: شهرستان اردستان با توجه به وسعت 12 هزار کیلومتری با مشکلات زیادی روبرو است و این اداره با کمبود امکانات مواجه بوده اما پست ارائه خدمات خود را در دورترین نقطه کویری انجام داده و همه مردم را پوشش می‌دهد که در این زمینه بیش از یک هزار و 500 فقره مرسولات توسط دفاترICT و بیش از دو هزار مرسوله توسط نمایندگی ها انجام شده است.

انتهای پیام/802/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد