Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این‌که بزرگداشت اربعین حسینی، بزرگداشت نهضت جاودانه سیدالشهدا امام حسین علیه‌السلام است، گفت: روابط‌عمومی شرکت مس در راستای عمل به رهنمودهای دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس در زمینه ضرورت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی و برای بزرگداشت این مناسبت مهم اجتماعی، فرهنگی و دینی در میان پرسنل خود مسابقه بزرگ اربعین حسینی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مس پرس؛ وی با اشاره به اهمیت فوق‌العاده اربعین در نظر فقهای عظام شیعه و همچنین مقام معظم رهبری افزود: اهمیت این روز تنها در گذشت چهل روز از شهادت امام سوم شیعیان نیست بلکه اهمیت این روز در یادآوری پیروزی خون بر شمشیر و حق علیه باطل در میان پیروان و دوست‌داران امام حسین (ع) است.
مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس تاکید کرد: از همین رو در کنار برپایی مراسم بزرگداشت اربعین، شرکت مس اقدام به برگزاری مسابقه عکس، کلیپ و خاطره‌نویسی از حضور در پیاده‌روی اربعین سال‌های گذشته ویژه پرسنل کرده است.
به گفته ضیغمی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 10 آبان‌ماه 1399 است که برای برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است همکاران محترم می‌توانند آثار خود را ازطریق پیام‌رسان واتساپ به شماره تماس 09193264668 ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.NICICO.COM مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد

سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی به دلیل اهمیت موضوع جزو برنامه‌های مهم و همیشگی این هیأت است، اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌های لازم، زمان دقیق برگزاری و مکان و مدرس دوره مربیگری درجه c آسیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی از پیگیری کمیته آموزش شهرستان که در انجام مقدمات دوره مجددانه برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشتند تشکر و بیان کرد: کلاس داوری درجه سه فوتبال هم در حال ثبت نام از علاقه مندان هستیم و این روند با همکاری بخش‌های مختلف ادامه دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه آموزش و دانش افزایی برای جامعه هدف رکن رکین و عامل اصلی موفقیت عالمانه فوتبال است که به جد در کنار سایر امور به آن می‌پردازیم، افزود: همچنین باید از توجه و اهمیت به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در برنامه‌های هیأت فوتبال در کنار سایر امور فنی و همراهی همه بخش‌ها تقدیر کرد.

کد خبر 6097975

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد