Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به پیشنهاد استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در خصوص پیشنهاد استقلال صحبت هایی مطرح کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نکونام ابتدا در مورد آغاز تمرینات فولاد گفت:

اردوی اول ما در اهواز آغاز شد و بعد از 4 روز به تهران آمدیم و دو بازی دوستانه در تهران انجام دادیم و حالا نیز راهی کردان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما شرایط خود را کم کم به دست می آورد و خدا را شکر توانستیم اسکلت تیم سال قبل را حفظ کردیم. بازیکنانی که دلشان با تیم بود را حفظ کردیم ولی بازیکنانی که از چارچوب و نظم تیمی خارج شدند از ما جدا شدند که برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. 

سرمربی فولاد تاکید کرد:

همچنان در حال جذب بازیکن هستیم، چند بازیکن از آکادمی گرفتیم که با بزرگسالان تمرین می‌کنند، اسم ها برای من مهم نیست و هر کسی خوب تمرین کند جا برای خودش بازی می‌کند. امیدوارم در طول فصل بهترین شرایط را برای تیم رقم بزنیم.

نکونام در خصوص پیشنهادی که از استقلال داشت عنوان کرد:

وقتی لیگ تمام شد پیشنهاداتی داشتم ولی من در اینجا راحت هستم و شرایط در اینجا خوب است. با مدیریت آذری و محمدی کار برای من راحت تر شد. وظایفی که باید انجام می‌دادم را در طول این مدت خوب انجام دادم و سعی کردم تیم را در شرایط خوبی حفظ کنم. 

وی ادامه داد:

البته پیشنهادتی به من شد که تفکری پشت آن وجود نداشت به همین دلیل سعی کردم در فولاد بمانم. وقتی شفاهی صحبت کردم که در اینجا بمانم حرفی نزدم و به کارمان ادامه دادیم. استقلال هم فقط یکی 2 بار با من تماس گرفت اما این موضوع را به خود آقای آذری هم اعلام کردم. دوست دارم در اینجا بمانم که تجربه بیشتری کسب کنم ضمن آنکه می‌خواهم فولاد را به جایگاه اصلی برگردانیم. هنوز برای رشد بازیکنان و تیم فولاد وجود دارد.

سرمربی فولاد تصریح کرد:

برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم موفق باشند ولی به نظرم شرایطی که فولاد دارد برای من خوب است.هواداران استقلال صحبت هایی در فضای مجاری داشتند که من به این تیم بروم ولی من به آنها می گویم شرایط استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند این باشگاه درست شود. این صحبت صادقانه من است. دوست نداشتم به استقلال با این شرایط بروم. متاسفانه  در این مدت با اسم ها بازی کردند و مردم را فریب دادند ولی الان از اینکه در اینجا هستم خوشحال هستم.

نکونام خاطرنشان کرد:

هواداران همانطور که سال گذشته به ما احترام گذاشتند و حمایت کردند امسال هم همین رویه را داشته باشند. ما سعی می‌کنیم از اسم باشگاه دفاع کنیم و تا روزی که در این تیم هستم سعی می‌کنم بهترین ها را استفاده کنم. تمام نگاهم به این موضوع است و امیدوارم سال خوبی در کنار هواداران داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید:

سعید آذری: پیشنهاد استقلال به نکونام را فعلا تکذیب می کنم!

شروع تمرینات فولاد خوزستان؛ درخواست نکونام از بازیکنانش برای حضور پرقدرت در لیگ بیستم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش‌تر گفته بود جواد نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و در صورت تغییر و تحولات مدیریتی هم در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد گروه مدیریتی جدید بسیار علاقمند است به همکاری با جواد نکونام ادامه دهند و در فصل بعدی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند و این در مصاحبه‌های علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مشهود بود.

از سویی جواد نکونام هم رابطه خوبی با گروه مدیریتی جدید دارد. به‌طوری‌که پیش از بازی با تراکتور به کانال رسمی باشگاه استقلال گفت: « واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

صرف نظر از نتایج استقلال در هفته‌های باقی مانده تماشاگران تیم استقلال هم خواهان ادامه همکاری تیم با جواد نکونام هستند چرا که این مربی با همه تنگناها در استقلال از آبی‌پوشان یک تیم مدعی ساخته است که شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.

جواد نکونام در استقلال ماندنی است و این محتمل‌ترین اتفاق ممکن در استقلالی است که می تواند برای آینده خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. در فصل جدید استراتژی باشگاه به طور حتم از چهاردهمی در لیگ برتر به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229195 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند