Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز چهارشنبه در  جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم افزود: مجموعه ستاد بحران و تمام دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند برای کمک و جبران خسارت حادثه دیدگان بازارچه ساحلی دیلم پیگیری و تاحصول نتیجه تلاش می‌شود.

وی اضافه کرد: در عملیات خاموش کردن آتش بازار ساحلی دیلم در کنار شهرداری و اداره بندر دیلم از استان‌ها و شهرهای همجوار و ظرفیت آتش نشانی شرکت‌های نفت وگاز حوزه شهرستان استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بحران شهرستان دیلم افزود: در حادثه آتش سوزی خیلی ایرادها، اشکال‌ها و کمبودهای فعلی دیده شد که باید برای مقابله با برنامه‌ریزی و درحل آن کوشید.

وی اظهار کرد: در این راستا هر دستگاه مسئول موظف به انجام وظایف محوله است و کوتاهی و سهل انگاری از هیچ نهاد، اداره وشخصی پذیرفته نخواهد بود و در صورت اثبات تخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

فرمانداردیلم گفت: امید می‌رود بعد از ۱۸ سال یک پروژه با در نظر گرفتن تمام مسائل ایمنی و مورد تائید برای بازاریان احداث و شاهد رونق دوباره این بازار در ساحل دیلم باشیم.

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم برای مدیریت بحران به ویژه در حوزه شهری وشهرداری ها در شهرستان دیلم موجود نیست و باید فراهم شود.

دشتی افزود: به زودی شهرداری‌های شهرستان دیلم با متولیان مجتمع‌های تجاری نشستی با محوریت بررسی و بالا بردن سطح ایمن سازی، استفاده از دوربین‌های مدار بسته، سیستم خاموش کردن آتش تشکیل و نکات لازم مورد تاکید قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در تمام فروشگاه ها، اماکن تجاری و منازل مسکونی باید تمام مسائل ایمنی رعایت شود تا شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آمادگی رویارویی با موضوع‌های مختلف را داشته باشند.

وی گفت: ادارات برای فراخوان و مانورهای از پیش تعیین نشده در ساعت‌های مختلف آمادگی لازم را داشته باشند.

آتش سوزی بازارچه ساحلی شهرستان دیلم ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه دهم مهرماه جاری آغاز و پس از پنج ساعت تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر همان روز مهار شد.

دراین حادثه ۲۰۰ غرفه به طور کامل در آتش سوخت و از بین رفت.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی حوادث غیرطبیعی بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث غیرطبیعی بندردیلم آتش سوزی حوادث غیرطبیعی بندردیلم اخبار کنکور شهرستان دیلم مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد