Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی کانون فرهنگی شهدای دامغان، از تحقق ۱۴ میلیارد تومان اعتبار با هدف لایروبی و تعمیرات سد خاکی شهید شاهچراغی با هدف ارتقای عملکرد آب دهی خبر داد و بیان کرد: در کنار این پروژه مهم تفریحی و تأمین آب در سطح شهرستان، احداث بزرگراه بندر امیرآباد به جنوب کشور به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده شد که امیدواریم این موضوع محقق و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت جهانی مجموعه تفریحی گردشگری چشمه علی دامغان در یونسکو پیگیری خواهد شد، افزود: اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی بوم‌گردی در دامغان یکی از موضوعات مهم است که کمک فراوان به صنعت گردشگری شهرستان خواهد داشت.

صدور مجوزهای صنعتی

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناحیه صنعتی معدنی با هدف خدمات دهی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در منطقه معلمان احداث می‌شود، بیان کرد: مجوزهای اولیه این مجموعه معدنی صادر و همچنین معدن مس در جنوب شهرستان نیز با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد ۱۰۰ شغل آغاز به کار کرده است.

علیزاده برمی با بیان اینکه سه برنامه اساسی شامل تولید و اشتغال، بهداشت و درمان و فرهنگی با هدف رفع مشکلات و همچنین کمک به رشد و توسعه شهرستان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ۲۰ مجوز تأسیس واحد صنعتی طی شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان اخذ و سه سرمایه‌گذار برای بهره‌برداری از معادن شهرستان شناسایی شده است.

نماینده دامغان در مجلس همچنین درباره مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان نیز بیان کرد: رویکردهای موجود در این حوزه ابتدا افزایش خدمات دهی و همچنین کیفیت بخشی به وضع موجود د، کنار رفع مشکلات واحدهایی مانند مجموعه درمانی برادران رضایی برای تبدیل آن به یک بیمارستان است.

کد خبر 5043043

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان نشست خبری معادن جذب سرمایه گذاری ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان