Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شیراز : عنایت‌الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: با وجود مشکلات زیاد دولت تلاش‌های خوبی در زمینه تامین نیازمندی‌های معیشتی و درمانی مردم انجام داده که کاری بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی کشور متوقف نشده و برخی طرح‌ها دچار کندی شده که تلاش برای تکمیل طرح‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه مردم باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور آگاه باشند خاطرنشان کرد: گروهی که دولت را متهم به کم کاری و ناکارآمدی می‌کنند  واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند.

استاندار فارس با اشاره به استعدادهای مختلف شهرستان استهبان گفت: نیروی انسانی مستعد و  بزرگترین باغات انجیر دنیا از جمله توانمندی‌های استهبان به شمار می‌رود که شرایط خوبی برای رشد و توسعه آن به وجود آورده است.

رحیمی تکریم مردم را از جمله الزامات کاری برای مسئولان دانست و اظهار داشت: تکریم مردم احترام به حقوق اساسی آنان است و تمامی مسائل باید در چارچوب شرع و قانون دنبال شود و توصیه به ناامنی غیرقابل قبول است.

وی در ادامه آبرسانی به ایج و استهبان را از جمله اهداف اصلی در رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: این طرح باید توسط فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و مشارکت سایر مسئولان به سرانجام برسد.

استاندار فارس جابه‌جایی چند روستا و جذب سرمایه‌گذاری در طرح راه آهن را از دیگر مسائل اجرایی شهرستان استهبان عنوان کرد و افزود: احیا تالاب  بختگان از جمله فعالیت‌های موفق در این دولت به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با تشکیل ستاد ویژه احیا تالاب‌های فارس را دنبال کنیم.

تشکیل میز انجیر در شهرستان استهبان

رحیمی در حاشیه جلسه نیز با اشاره به مشکلات صادرات انجیر گفت: به منظور حل مشکلات صادرات میز انجیر در شهرستان استهبان تشکیل می‌شود و در این راستا از ظرفیت وزارت امور خارجه و وزارت صمت بهره‌گیری می‌شود.  

وی افزود: تصمیمات خوبی برای تامین زمین مورد نیاز واحدهای تولیدی و اجرای طرح‌های کشاورزی در اراضی شیب‌دار گرفته شد و همچنین در بحث خدمات‌رسانی نیز  مصوبات خوبی داشته‌ایم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این جلسه بیست مصوبه در بخش‌های خدماتی و زیربنایی داشته‌ایم که در قالب اعتبارات ملی و استانی اجرایی می‌شود.

رحیمی از اختصاصی ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اشتغال‌زایی در روستاها با این تسهیلات بیشتر می‌شود.

48

کد خبر 1440973

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس شهرستان استهبان استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب

بیش از ۲۰۰ روز از آغاز جنگ در غزه و کشتار مردم بی‌دفاع می‌گذرد و آمار‌ها از این حکایت دارد که تاکنون حدود ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده و بیش از ۷۷ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند. در چنین شرایطی شاهد هستیم که اساتید و دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های غرب به صحنه آمده و نسبت به ادامه این جنایت‌ها اعتراض می‌کنند. در این بین البته برخی معتقدند که فرهیختگان جهان غرب باید زودتر به کشتار مردم مظلوم غزه واکنش نشان می‌دادند.

درباره زمان واکنش نخبگان در غرب باید نکاتی را مورد توجه قرار داد، زیرا آن‌ها با موانعی رو به رو بوده‌اند و اکنون که این موانع کنار رفته است، این احتمال وجود دارد که اعتراضات به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جوامع دیگر نیز تکرار شود. نباید فراموش کرد که دستگاه رسانه‌ای جهان همواره تلاش می‌کند که واقعیت آنچه در غزه می‌گذرد به گوش جامعه نخبگان نرسد. اما به دلیل حجم بالای جنایت در غزه رسانه‌های آمریکایی نتوانستند، فضا را بسته نگه دارند. 

افزون بر این تلاش زیادی می‌شود که رژیم صهیونیستی را از جنایت در غزه مبرا کنند. این در حالی است که در کنار این رویکرد سعی می‌شود که حماس را نیز تروریست نشان دهند. به عبارت دیگر تلاش غرب این است که فضا و آنچه را که در غزه می‌گذرد، وارونه جلوه دهد. اما به صحنه آمدن دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های مطرح غرب نشان می‌دهد که قشر فرهیخته به واقعیت پی برده‌اند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این رویکرد نخبگان در غرب به دیگر مسائل نیز تسری پیدا کند و بی‌اعتمادی نسبت به رسانه‌های رسمی و مقامات آمریکایی افزایش یابد.

این در حالی است که این روز‌ها اتهامات زیادی به نخبگانی که به واقعیت پی برده‌اند، زده می‌شود. برای نمونه آن‌ها را به یهود ستیزی متهم می‌کنند یا ادعا می‌شود که این فرهیختگان تحت تاثیر جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی را در پیش گرفته‌اند. لازم به یادآوری است که این بار اولی نیست که غربی‌ها جمهوری اسلامی ایران را به چنین مسائلی متهم می‌کنند. با این حال نکته قابل توجهی در این اتهام زنی وجود دارد و آن این است که ایران در مسیر خردمندانه‌ای حرکت می‌کند که این روز‌ها جامعه فرهیخته و دانشگاهی آمریکا نیز به آن پی‌برده و با آن همراه شده به عبارت دیگر این واقعیت افتخار آمیزی برای جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به یادآوری است که اساتید و دانشجویانی که نسبت به شرایط مردم مظلوم غزه اعتراض می‌کنند خطر دستگیری را به جان می‌خرند و این اقدام آن‌ها نشان می‌دهد که این فرهیختگان به دلیل جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی را دنبال نکرده‌اند در واقع آن‌ها آگاه شده اند و وظیفه انسانی خود می‌دانند که از مردم مظلوم غزه دفاع کنند و این رویکرد نشانه دیگری از شکست اسرائیل است.

دیگر خبرها

  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان