Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا، تایید و اجرای مقررات سختگیرانه و اعمال یک سلسله محدودیت ها به عنوان یک مطالبه عمومی مردم و متخصصان، در روند مقابله با کرونا را الزامی خواند و تاکید کرد که شرط نخست موفقیت این مقررات و محدودیت ها در مهار بیماری کرونا، بی تردید همکاری و همراهی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: می دانیم تعطیل کردن موقت برخی از کسب و کارها برای مردم زحمت درست می‌کند اما در شرایط فعلی چاره‌ای جز افزایش سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها نداریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اجرای طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه، افزود: مرحله نخست این طرح از شنبه برای تهران بزرگ اجرا و بنا به ضرورت، ممکن است در دیگر استان ها هم اجرایی و عملیاتی شود.

روحانی اظهار داشت: برای حسن اجرا و موثر بودن جرائمی که توسط کمیته های امنیتی- اجتماعی و درمانی ستاد مقابله با کرونا تدوین شده، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مکلف است با همکاری رسانه ملی و فضای مجازی و استفاده حداکثری از همه رسانه های کشور نسبت به اطلاع رسانی و آموزش این موضوع اقدام موثر و مداوم کند.

رئیس جمهور وظیفه اتحادیه ها، اصناف، صاحبان حِرَف و مدیران و مسوولان ادارات را در رعایت پروتکل ها، اعمال نظارت و اجرای جرائم، بسیار جدی عنوان کرد و گفت : همه این بخش ها موظف به اعمال این جرائم و نظارت دائمی بر آنها هستند و این را بخشی از وظایف اولویت دار خود تعریف کنند.

روحانی با اشاره به اجرای طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه ، گفت: با توجه به اجباری شدن پوشش ماسک در استان تهران و برخی از مناطق کشور، دستگاه ها و مسوولان ذیربط، موظف شده اند که تلاش مضاعفی برای تامین ماسک ارزان قیمت انجام دهند و همزمان کمیته تبلیغات با همکاری کمیته درمان، باید روش ساخت ماسک های خانگی را به مردم آموزش بدهند.

رئیس جمهور در ادامه به موضوع اربعین و ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: خوشبخانه با همکاری مردم متدین و منضبط کشورمان تمامی پروتکل ها در اکثر شهرها در عزاداری محرم به خوبی اجرا شد و اکنون توقع و انتظار این است که در عزاداری های اربعین و دهه آخر ماه صفر نیز این پروتکل ها به بهترین شکل اجرا شود به گونه ای که حتی دیگر شاهد برخی تخلفات کوچک نیز نباشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن روحانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است