Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهراد ذاکری در یکصد و شصت و هفتمین جلسه ی عادی شورای شهر رشت عنوان کرد : شرایط تیم سپیدرود رشت توسط متولیان امر باید پیگیری شود چون شرایط این تیم در تاریکترین نقطه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛بهراد ذاکری به عنوان ناطق نخست جلسه شورای اسلامی شهر رشت در زمینه ی بحث موج سوم کرونا اظهار داشت : مسوولینی که در راس ستاد مقابله با کرونا در استان هستند باید چاره اندیشی کنند و تصمیم قاطعی برای ورود مسافران به گیلان بگیرند ، پلاک های غیر بومی باید جریمه شوند چون بحث ورود مسافران به جهت سفرهای غیر ضروری و تفریحی موجب فاجعه ای در آینده خواهد شد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در زمینه ی مدارس نیز تصمیمات جدی اتخاذ شود چون شاهد باز بودن مدارس بدون رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی در خصوص لوایحی که برای کمک به تیم های داماش و سپیدرود به شورای پنجم ارسال می شود ، عنوان کرد : شورای شهر رشت پولی برای تیم سپیدرود رشت اختصاص داد اما این پول معلوم نیست که چگونه هزینه شده است . هیات فوتبال گیلان متولی تیم های فوتبال است اما پاسخگویی ندارد و اداره ورزش و جوانان استان نیز باید در این خصوص پاسخگو باشد.

ذاکری خاطر نشان کرد : پیشنهاد بنده این است نامه ای برای پیگیری وضعیت تیم سپیدرود رشت از طرف شورای شهر به استاندار گیلان ارسال شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم سپیدرود رشت شورای شهر رشت هیات فوتبال گیلان تیم سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!

هم‌تیمی مسوت اوزیل می‌گوید او به تعادل اعتقاد دارد و به نظر او افراط و تفریط در هیچ چیزی خوب نیست.

طرفداری | مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال، پس از خداحافظی از فوتبال در سال گذشته، به سختی مشغول بدنسازی است.

مسوت اوزیل با بدنی عضلانی و حجیم، هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است. ماریو گومز، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آلمان اما رویکردی انتقادی به این شکل از بدنسازی اوزیل داشته است. در حالی که برخی از افراد این سخت‌کوشی اوزیل را تحسین می‌کنند، برخی دیگر، مانند گومز، نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای منفی چنین تحول افراطی ابراز می‌کنند. ماریو گومز در گفتگو با پادکست Phrasenmaher دراین‌باره می‌گوید:

اول از همه، این تحسین‌برانگیز است که اوزیل به این شکل به تناسب اندام رسیده است. با این حال، من کسی هستم که به تعادل اعتقاد دارم، چراکه نوسانات و تغییرات زیادی را در هر دو جهت تجربه کرده‌ام و می‌دانم که افراط و تفریط اغلب به هیچ چیز خوبی منجر نمی‌شود.

من نمی‌دانم هدف اوزیل از این کار چیست؟ به نظر کمی اغراق‌آمیز می‌رسد. وقتی از حرفه‌ای می‌آیید که سال‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته‌اید، به طور طبیعی به دنبال چیزی هستید که شما را راضی کند. به نظر می‌رسد مسوت حالا این را در باشگاه بدنسازی پیدا کرده است. او همچنین با رونالدو بازی کرده و شاید فکر می‌کند: خب حالا وقت دارم که کمی شبیه کریستیانو شوم. یک کریستیانو رونالدوی کوچک.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت