Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:18:55 GMT

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است/ نوکر مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۴۳۸۱

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است/ نوکر مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قاسم رضایی امروز در نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض خدا قوت به همکاران و ابلاغ سلام گرم فرمانده ناجا و تسلیت اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: در سال های گذشته توفیق الهی بود که خدمتگزار زائران حسینی باشیم اما امسال با توجه به بیماری کرونا این توفیق حاصل نشد؛ دعا می کنیم خود امام حسین(ع) عنایت کند تا فرجی حاصل شود از برکات این کنگره عظیم اربعین بهره مند شویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توفیقات زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که باید قدردان آنها باشیم، افزود: یکی از این برکات وجود ولی فقیه است که پدرانه و مقتدرانه جامعه را هدایت می کنند و افتخار داریم که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

وی خطاب به فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی، گفت: ناجا با توجه به وظایف قانونی و اختیارات و تاثیراتی که دارد فرماندهی امنیت داخل کشور را عهده دار بوده و موثرترین مولفه در امنیت ملی و روابط بین المللی است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ناجا مدیون نظام، رهبری و خون شهدا بوده است، افزود: فرهنگ سازمانی باید ارتقاء یابد و کارکنان عرق و تعصب سازمانی را نگه داشته و حتی آن سربازی که کمتر از 2 سال مهمان این سازمان است به ناجا تعصب داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور داشته چرا که ما نوکر رهبری، نظام ،مردم و خانواده شهدا هستیم.

وی در ادامه به اهمیت تهاجم فرهنگی و اخلاقی اشاره و تصریح کرد:  متاسفانه در بحث اخلاق و فرهنگ آسیب پذیر هستیم و دشمن تعصب و غیرت را در مردان و عفت و نجابت را در زنان مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه بسیار هوشیار بوده و در خانواده تک تک کارکنان تعصب به ناموس و حجاب مورد توجه قرار گیرد.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است،افزود: در بحث وقوع جرایم و سرقت باید پیشگیری کنیم اما مهم ترین نقش پلیس در کشف علمی جرایم است که باید فنی و تخصصی باشد.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده کشی و اوباش گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است،جانشین فرمانده ناجا شب گذشته به اتفاق فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از نوار مرزی شهرستان جلفا بازدید و دستورات لازم را در جهت حفظ آمادگی و حراست کامل از مرزهای ایران اسلامی صادر کرد.

انتهای پیام/60001


 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ناجا آذربایجان شرقی فرهنگ سازمانی نیروی انتظامی قاسم رضایی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز اراذل و اوباش اخلاق سرقت فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد