Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم آذرباتری ارومیه در هفتمین هفته لیگ برتر در خانه برابر صدرنشین شکست خورد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در ارومیه و در هفته هفتم لیگ برتر والیبال سه بر صفر آذرباتری این شهر را شکست داد.

نماینده سیرجان در این مسابقه توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ میزبان خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو تیم:

ترکیب اولیه آذرباتری ارومیه: علی رشیدی، وحید والی، میلاد حمیدی، صابر علیپور، علیرضا کمال‌پور، رادین احمدی و علی فلاح
ترکیب اولیه فولاد سیرجان ایرانیان: رامین خانی، مهدی جلوه، علی‌اصغر رزم‌فر، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و مجتبی یوسفی

آذرباتری با این نتیجه، ششمین شکست متوالی خود را تجربه کرد و در جمع تیم های قعر جدولی باقی ماند.

مصاحبه سرمربیان:

محمدرضا تندروان سرمربی فولاد سیرجان گفت: بازیکنان آذرباتری بدلیل شکست‌های قبلی از اعتماد به نفس کافی برای برد برخوردار نبودند با این حال عملکرد خوبی بخصوص در ست دوم داشتند.
وی اضافه کرد: حضور در صدر جدول خوشحال کننده است ولی تمرکز تیم فعلا به بازی‌های بعدی است.

طاعی حق مربی آذرباتری در پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان آذربایجان غربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه هفته هفتم لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو