Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@22:42:59 GMT

تهیه کننده"مختارنامه"بستری شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۴۶۴۱

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شد. ناطقان: «منا فلاح» دختر «محمود فلاح» تهیه کننده سریال «مختارنامه» گفت: چند روزی است که پدرم به دلیل عفونت ریه در بخش آی سی یو بستری است.

وی ادامه داد: از مردم عزیز کشورمان می خواهم تا در این ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای سلامتی پدرم دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلاح تا به حال تهیه کنندگی خوش رکاب، تفنگ سرپر، خوش غیرت، وارث، بوی خوش زندگی، زیر چتر خورشید، آخرین انفجار، کلانتر و ... را برای تلویزیون به عهده داشته است.


منبع: فارس برچسب ها: تهیه کننده ، مختارنامه ، بستری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهیه کننده مختارنامه بستری تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

آرمین زارعی به دلیلی فشار عصبی از ساعاتی پیش در بیمارستانی در تهران بستری شده است.

به گزارش صبا، این خواننده که در هفته‌های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر می‌رسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشار‌ها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

این خواننده هفته گذشته در نامه‌ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی‌ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی‌ست که کمپانی ترانه شرقی برای روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده‌ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی «ترانه شرقی» همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • چه کنیم عفونت لثه نگیریم؟
  • درد زیر بغل نشانه چیست؟
  • توسعه ریز داروی ایرانی برای درمان عفونت های قارچی ناخن
  • عفونت‌های باکتریال و ویروسی پوست در ورزشکاران
  • آرمین زارعی بستری شد
  • دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • تغییر رنگ ادرار، بوی ادرار و ظاهر ادرار نشانه چیست؟
  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل