Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: هواداران استقلال صحبت‌هایی در فضای مجاری داشتند که من به این تیم بروم ولی من به آنها می‌گویم شرایط استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند این باشگاه درست شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام اسطوره استقلال در حاشیه اردوی تیمش در کردان در خصوص شرایط فولاد اظهار داشت:

اردوی اول ما در اهواز آغاز شد و بعد از ۴ روز به تهران آمدیم و دو بازی دوستانه در تهران انجام دادیم و حالا نیز راهی کردان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

تیم ما شرایط خود را کم کم به دست می آورد و خدا را شکر توانستیم اسکلت تیم سال قبل را حفظ کردیم. بازیکنانی که دلشان با تیم بود را حفظ کردیم ولی بازیکنانی که از چارچوب و نظم تیمی خارج شدند از ما جدا شدند که برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی فولاد تاکید کرد:

همچنان در حال جذب بازیکن هستیم، چند بازیکن از آکادمی گرفتیم که با بزرگسالان تمرین می‌کنند، اسم ها برای من مهم نیست و هر کسی خوب تمرین کند جا برای خودش بازی می‌کند. امیدوارم در طول فصل بهترین شرایط را برای تیم رقم بزنیم.

نکونام در خصوص پیشنهادی که از استقلال داشت عنوان کرد:

وقتی لیگ تمام شد پیشنهاداتی داشتم ولی من در اینجا راحت هستم و شرایط در اینجا خوب است. با مدیریت سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: هواداران استقلال صحبت‌هایی در فضای مجاری داشتند که من به این تیم بروم ولی من به آنها می‌گویم شرایط استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند این باشگاه درست شود. و محمدی کار برای من راحت تر شد. وظایفی که باید انجام می‌دادم را در طول این مدت خوب انجام دادم و سعی کردم تیم را در شرایط خوبی حفظ کنم.

وی ادامه داد:

البته پیشنهادتی به من شد که تفکری پشت آن وجود نداشت به همین دلیل سعی کردم در فولاد بمانم. وقتی شفاهی صحبت کردم که در اینجا بمانم حرفی نزدم و به کارمان ادامه دادیم. استقلال هم فقط یکی ۲ بار با من تماس گرفت اما این موضوع را به خود آقای آذری هم اعلام کردم. دوست دارم در اینجا بمانم که تجربه بیشتری کسب کنم ضمن آنکه می‌خواهم فولاد را به جایگاه اصلی برگردانیم. هنوز برای رشد بازیکنان و تیم فولاد وجود دارد.

سرمربی فولاد تصریح کرد:

برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم موفق باشند ولی به نظرم شرایطی که فولاد دارد برای من خوب است.هواداران استقلال صحبت هایی در فضای مجاری داشتند که من به این تیم بروم ولی من به آنها می گویم شرایط استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند این باشگاه درست شود. این صحبت صادقانه من است. دوست نداشتم به استقلال با این شرایط بروم. متاسفانه  در این مدت با اسم ها بازی کردند و مردم را فریب دادند ولی الان از اینکه در اینجا هستم خوشحال هستم.

نکونام خاطرنشان کرد:

هواداران همانطور که سال گذشته به ما احترام گذاشتند و حمایت کردند امسال هم همین رویه را داشته باشند. ما سعی می‌کنیم از اسم باشگاه دفاع کنیم و تا روزی که در این تیم هستم سعی می‌کنم بهترین ها را استفاده کنم. تمام نگاهم به این موضوع است و امیدوارم سال خوبی در کنار هواداران داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان استقلال جواد نکونام فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران درست شود ولی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت که با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده آبی‌های تهران امیدوار است.

سرمربی استقلال به دلیل تاخیر در پرواز به کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید. جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:

این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:

واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت:

ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم