Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در یاسوج اظهار داشت: این ویروس جهش یافته و نحوه گسترش و انتقال آن افزایش یافته است.

وی افزود: چنانچه شمار مبتلایان کرونا در استان به همین شیوه بالا رود با مشکل جدی در مراکز درمانی مواجه خواهیم شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم باید در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک بیشتر بکوشند و حتی در منازل فاصله اجتماعی بین اعضای خانواده رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تاکید کرد: تغییر رفتار ویروس کرونا ناشی از تغییر رفتار انسان هاست و اقلیتی با بی توجهی جان اکثریت را به خطر می اندازند.

وی تاکید کرد: میانگین سنی فوتی ها در استان پایین آمده و زنگ خطر افزایش فوتی ها بیش از پیش به صدا درآمده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیرکل هر دستگاه اجرایی استان مسوول اجرایی مصوبه های ستاد استانی کرونا است.

کلانتری گفت: در مراکز درمانی رفتارهای عادی انگارانه به وضوح دیده می شود که باید متولیان بهداشت و درمان مانع از ازدحام بیماران در مطب ها و مراکز درمانی شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۵۷بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۳۶ نفر مبتلای قطعی و ۲۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بستری های مشکوک و کرونایی در استان به حداکثر ظرفیت رسیده است و ظرفیت تخت ها و توان درمانی استان به سختی جوابگوی بیماران خواهد بود.

وی عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۲۰۷ مورد گزارش شده است.

یزدانپناه تاکید کرد: چنانچه برخی از مردم سهل انگاری و عادی انگاری این ویروس را ادامه دهند، راهی جز بازگشت به اعمال محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم نیست.

رییس دانشگاه علوم کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به جهش ژنتیکی ایجاد شده در ویروس، قدرت سرایت پذیری ویروس زیاد شده است و بیشتر اعضای خانواده ها را درگیر می کند و روش مبتلا شدن خانوادگی غالب شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از فوت چهار نفر بر اثر برخورد صاعقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان اورژانس کشور، بابک یکتاپرست اظهار کرد: از یکم فروردین تا پانزدهم اردیبهشت سال جاری چهار نفر جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست دادند، سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است و در سیل‌های سال جاری ۴۱ نفر مصدوم و ۳۵ نفر نیز فوت شدند.

وی طوفان را یکی دیگر از عوامل طبیعی مصدومیت شهروندان دانست و افزود: ۲۴ نفر بر اثر طوفان مصدوم شدند و هیچ مورد فوتی گزارش نشده است، از ابتدای سال تاکنون چهار تن بر اثر ریزش کوه مصدوم شدند و ۱۰۶۹ تن از شهروندان بر اثر گرد و غبار مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور ادامه داد: کل مصدومان مربوط به حوادث جوی به نسبت سال گذشته در زمان مشابه رشد ۹۷ درصدی داشته، آمار فوتی‌های حوادث جوی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد دو برابری داشته است‌.

کد خبر 751451

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا