Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی درباره اکران های جدید شهر تهران افزود: برای امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین بگویید ما دلمان می‌خواست بیاییم، نشد» شعار «به تو از دور سلام» برای این اکران های فرهنگی در سطح شهر تهران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اکران های ویژه اربعین حسینی علاوه بر انتخاب فرازهایی از زیارت اربعین و اشعار و قطعات ادبی متناسب با آن فراز از زیارت شریف، تصویرسازی هایی هم در شهر تهران انجام شد که این تصویرسازی ها با همان محوریت شعار «به تو از دور سلام» صورت گرفت.

ضرغامی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیستند و از آنجایی که ایشان هر سال برای برگزاری اربعین حسینی زحمات زیادی را انجام می دادند، طرح هایی با تکنیک تصویرسازی شامل تصویر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سطح شهر اکران شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: از جمعه هفته گذشته اکران طرح های اربعین در سطح شهر تهران آغاز شده و تا این لحظه حدود یک هزار و ۵۰۰ تابلوی فرهنگی و بازرگانی به اکران اربعین اختصاص داده شده است و تصاویر ویدئویی نیز از طریق تلویزیون های شهری به نمایش درآمد.

وی اظهارداشت: روند اجرایی و انتخاب طرح ها در جلساتی با حضور دستگاه های متولی شهر تهران از جمله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مرکز ارتباطات شهرداری تهران و همچنین دستگاه های خارج از شهرداری از جمله حوزه هنری، سپاه محمد رسول الله و صاحب نظران دینی و اساتید حوزه گرافیک و ادبیات انجام شد.

ضرغامی تاکید کرد: بازخوردی هم که اکران این طرح ها از طریق شبکه های اجتماعی گرفتیم بسیار مناسب بوده است.

برچسب‌ها سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران اربعین سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران اربعین اخبار کنکور شهر تهران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند