Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین قیمت‌های میوه اظهار کرد: هر کیلو انگور بی دانه زرد با قیمت  ۹ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۳ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۵ هزار تومان، سیب زرد درجه یک ۱۰ هزار تومان، گلابی ۲۲ هزار تومان و پسته تازه ۷۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین سبزی جور با قیمت هر کیلو ۳ هزار تومان، کرفس ۲ هزار و ۵۰۰  تومان و سیر خشک ۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.   شما می توانید نرخ اقلام اساسی روزمره را در جدول زیر مشاهده کنید:   محصول نام محصول قیمت  گوشت مرغ تازه (یک کیلوگرم) ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان برنج داخلی هاشمی (یک کیلوگرم) ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان روغن مایع آفتابگردان معمولی (۸۱۰ گرم) ۷ هزار و ۹۰۰ تومان نان باگت(هرعدد) ۲ هزار و ۲۵۰ تومان گوشت گوساله مخلوط (یک کیلوگرم) ۸۰ هزار تومان آرد صنف و صنعت (یک کیلوگرم)
  ۲ هزار و ۵۰۰ تومان قزل آلای پرورشی
  ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان لپه درجه یک (یک کیلوگرم) ۲۵ هزار تومان کره کره پاستوریزه بسته بندی (۱۰۰ گرم) ۸ هزار تومان پنیر سفید صد گرمی ۳ هزار و ۴۵۰ تومان بطری یک لیتری شیر کم چرب ۵ هزار و ۶۰۰ تومان چای ایرانی ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان شکر سفید بسته بندی (یک کیلوگرم) ۸ هزار و ۷۰۰ تومان قند شکسته(یک کیلوگرم) ۱۰ هزار تومان سیب زرد درجه یک (یک کیلو)  ۱۰ هزار تومان رب گوجه فرنگی (قوطی ۸۰۰ گرمی) ۱۳ هزار تومان خرما مضافتی ۲۴ هزار تومان

این قیمت ها، نرخ مصوب (سامانه ۱۲۴)  اقلام اساسی است و شما در صورت مشاهده گرانفروشی این اجناس در فروشگاهی می توانید آن را در ذیل این خبر در قسمت نظرات با بیان آدرس دقیق به ما اطلاع دهید تا ما به سراغ آن ها  برویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و سبزی قیمت اقلام اساسی ۱۰ هزار تومان یک کیلوگرم یک کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد