Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:33:20 GMT

ترامپ: دموکرات‌ها می‌خواستند علیه من کودتا کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۵۴۶۱

ترامپ: دموکرات‌ها می‌خواستند علیه من کودتا کنند

رئیس‌جمهور آمریکا مقامات حزب دموکرات را به تلاش برای کودتا علیه دولت خود متهم کرد و از شهروندان آمریکایی درخواست کرد که هنگام رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری امسال این نکته را در نظر داشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر از ادعاهای مقامات ارشد دموکرات مبنی بر تبانی ستاد انتخاباتی وی با دولت روسیه برای پیروزی بر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به عنوان تلاشی برای «کودتا» نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ که پس از مرخص شدن از بیمارستان حملات توئیتری خود علیه دموکرات‌ها را از سر گرفته، روز چهارشنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره اتهاماتی که دموکرات‌ها در خصوص تبانی با روسیه به وی وارد کرده‌اند، نوشت: آنها برای یک کودتا اقدام کرده و تقریباً کشورمان را ویران کردند. اما شما [مردم آمریکا] یک رئیس‌جمهور درست در یک زمان درست داشتید. رأی‌دهندگان کنونی، وقتی رأی می‌دهید این مسئله را به یاد داشته باشید!

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دیگری اعلام کرد: «[بایدن] از اتحاد سخن می‌گوید اما از ستاد انتخاباتی من جاسوسی می‌کند و حتی بدتر از آن- کودتا! دیگر برای این سخنان زیبا خیلی دیر شده است، جو خواب‌آلود! وقت رأی دادن است.

دونالد ترامپ از ابتدای دوران ریاست جمهوری خود بارها از سوی دموکرات‌ها به ارتباط نزدیک با روسیه و تأثیر پذیرفتن از ولادیمیر پوتین متهم شده است.

چندی پیش جو بایدن معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) مدعی شد که دونالد ترامپ کاملاً تحت کنترل ولادیمیر پوتین است و رئیس‌جمهور روسیه وی را مانند یک «توله‌سگ» به این سو و آن سو می‌برد.

مخالفان ترامپ ادعا می‌کنند که دولت روسیه برای پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 آمریکا مداخله کرده است؛ ادعایی که با وجود تحقیقات گسترده نهادهای مربوطه در آمریکا به رهبری «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده هرگز به اثبات نرسید.

پوتین: ادعای تبانی ترامپ با روسیه نشان‌دهنده بحران سیاسی آمریکاستدادستان کل آمریکا: تبانی ترامپ با روسیه احراز نشدبایدن: پوتین، ترامپ را مانند «توله سگ» به این طرف و آن طرف می‌برد

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ ریاست جمهوری دموکرات ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد

وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.

به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اظهار داشت که ناتو هیچ گونه طرحی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در عربستان سعودی گفت: همانطور که قبلاً اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک ائتلاف دفاعی است که هیچ طرحی در مورد حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت.

در جریان اجلاس ماه جولای سال گذشته رهبران ناتو در ویلنیوس پایتخت لیتوانی، کشور‌های عضو این پیمان، روسیه را جدی‌ترین تهدید برای امنیت بین‌الملل خطاب کردند و اولین طرح دفاعی این ائتلاف در مقابل مسکو را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ادعا‌های غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگی علیه ناتو وارد شود را یک هذیان خواند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟