Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت‌الله فیروزی پور در خصوص وضعیت نامناسب جاده بادرود - کاشان، اظهار کرد: این جاده به دلیل سوانح زیادی که در آن رخ داده است به جاده مرگ معروف است و حدود ۸ کیلومتر از این جاده جز تعهدات پیمانکار گذشته بوده است که به دنبال اختلافاتی که این پیمانکار با وزارت راه پیدا کرد، بطور کامل جاده بازسازی نشد.

نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی انجام شده و با دستور وزیر راه، شرکت آزادراه و ساخت که مجری دستگاه ناظر و پیگیر امور این جاده است، اعلام کرده است که قصد دارد؛ عملیات بازسازی جاده را از پیمانکار قبل بگیرد و به پیمانکار جدید واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع فوق در حال پیگیری است و کارهای مقدماتی آن برای واگذاری ادامه عملیات بازسازی به پیمانکار جدید انجام شده است واین در حالی که پیمانکار قبلی با وزارت راه مشکل پیدا کرده است و به همین دلیل نزدیک ۹ سال است که عملیات بازسازی جاده بادرود-کاشان به تعویق افتاده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این جاده دارای دست‌اندازهای زیادی است و نیاز به تعریض و آسفالت جدید دارد و از همین رو معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت آزادراه‌ها و زیرساخت به دنبال این هستند که هر چه سریع‌تر مشکل قانونی آن را مرتفع کنند تا عملیات آسفالت‌ریزی جاده بادرود-کاشان انجام شود.

نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس با بیان اینکه این موضوع در مجلس با جدیت دنبال می‌شود یادآورشد: در جلسه شورای اداری استان و نطق پیش از دستور مجلس این مورد را تذکر دادم تا اعتبار مورد نیاز برای بازسازی جاده مذکور اختصاص یابد و از همین رو مشکل اصلی تعهد نداشتن پیمانکار برای اتمام کار بوده است./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عملیات بازسازی بازسازی جاده جاده بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز