Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کرمعلی قندالی عصر چهارشنبه که باتفاق نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسون امور عشایر مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به منطقه عشایری کجه و چهنو سفر کرده بود در جمع مردم این منطقه گفت: آب مهمترین نیاز این منطقه است و پروژه مجتمع آبرسانی این روستاها که شروع شده را تامین اعتبار می کنیم تا به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نماینده عشایر منطقه به بیان مشکلات و کمبودهای عشایرشهرستان فردوس پرداخت و گفت: احداث انبار علوفه دام و سالن ورزشی، کارخانه فراوری پسته و مجتمع آبرسانی از جمله مهمترین نیازهای مردم این منطقه است.

ناصری تصریح کرد: فردوس بزرگترین سایت عشایری استان را دارد ولی متاسفانه علوفه دام به قیمت مناسب به دست دامدار نمی رسد و ضروری است سهمیه کنسانتره دام این منطقه افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای طرحهای اقتصادی و زود بازده با محیط زیست مشکل داریم و برای صدور مجوز سخت گیریهای زیادی می کند که باید مرتفع گردد.

در ادامه کلنک احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ روستای کجه به زمین زده شد، این پروژه قرار است با مشارکت مردم در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰ مترمربع ساخته و توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تجهیز شود.

کد خبر 5043130

منبع: مهر

کلیدواژه: فردوس ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال