Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری در خصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر برای باشگاه نساجی رخ داده که در نهایت منجر به استعفای محمود فکری و پیوستن این مربی به استقلال شده است اظهار داشت: بعد از پایان فصل گذشته و در شرایطی که تیم ما نتایج قابل قبولی کسب کرده بود چند نشست را با محمود فکری برگزار کرده و شرایط ادامه همکاری را با هم بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسات در خصوص درخواست‌های بازیکنان فصل پیش و موارد مختلف بحث شد و در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به جدایی بازیکنان کلیدی تیمی درخور نام نساجی روانه مسابقات فصل آینده کنیم. طبیعتا برنامه ها طبق روال پیش رفت، تمرینات آغاز شد، برنامه اردویی و جذب بازیکن توسط مدیران باشگاه پیگیری شد تا اینکه چند روز پیش متوجه شدیم آقای فکری از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: از آنجا که خود آقای حدادیان به عنوان مالک باشگاه از علاقه محمود فکری به استقلال مطلع بود به او اعلام کرد حتما با باشگاه استقلال مذاکره کند اما قبل از عقد قرارداد یا توافق نهایی منافع باشگاه نساجی توسط باشگاه استقلال لحاظ شود. طبیعتا مربی که قرارداد دارد باید به قرارداد خود پایبند باشد اما متاسفانه چند روز پیش متوجه شدیم تمامی توافقات به صورت یکطرفه صورت گرفته آن هم در حالی که باشگاه نساجی در این اتفاقات لحاظ نشده است.

امیری خاطرنشان کرد: جالب اینجا است که تا روز گذشته مدیران استقلال تنها یک تماس با ما گرفتند و حتی راضی به برگزاری نشست حضوری نبودند. حتی در نشست عصر روز گذشته خود محمود فکری اعلام کرد که این حق باشگاه نساجی است که مدیران باشگاه استقلال با ما مذاکره کنند اما به یکباره شب گذشته شاهد استعفای ایشان آن هم در رسانه ها بودیم در حالی که اصول حرفه ای ایجاب می‌کند یک مربی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کند و سپس منتظر پاسخ آن بماند.

وی یادآور شد: متاسفانه آقای فکری با وجود اینکه خودش بارها در جلسات با ما تاکید داشت که باشگاه نساجی باید از این انتقال حق خود را دریافت کند اما حتی منتظر پاسخ مخالفت هیات مدیره برای استعفا نماند و مذاکراتش با باشگاه استقلال را ادامه داد. من برای استقلال و هوادارانش احترام قائل هستم و سالها در این باشگاه زحمت کشیدم اما فکر می کنم خود مدیران این باشگاه هم می دانند اقدام آنها برای تحریک محمود فکری که با نساجی قرارداد دارد یک اقدام غیر اخلاقی و ناپسند است.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: در بعد اخلاقی رفتار مدیران استقلال و البته محمود فکری در فوتبال ایران ثبت خواهد شد، ضمن آنکه باشگاه نساجی آنقدر در این فوتبال قدمت دارد که بتواند یک مربی خوب را جایگزین آقای فکری کند اما مطمئنا با گذشت زمان ایشان متوجه  اشتباه در مورد صحبت هایی که در مورد تیم نساجی انجام داد خواهد شد. نساجی تیم ریشه داری است که مردم مازندران آن را با پوست و خون خود لمس می کنند اما اینکه یک مربی با 11 بازی هدایت نساجی به تیمی مثل استقلال برود و عقبه خودش در استانی که متولد شده را خراب کند کار قشنگی نیست.

امیری در ادامه گفت و گو خاطرنشان کرد: بدون شک باشگاه نساجی به نمایندگی از مردم مازندران که صاحبان اصلی اش هستند پیگیری های حقوقی را در مورد  فسخ قرارداد یکطرفه فکری در آستانه سفر تیم به جزیره کیش انجام خواهد داد و مردم مازندران و طرفداران نساجی همانطور که مالک باشگاه وعده داد مطمئن باشند بلافاصله یک مربی خوب را جذب تیم خواهیم کرد.

وی در خصوص اظهار نظر فکری مبنی بر اینکه قراردادش را نخوانده و در آن یک بند اضافه شده است عنوان کرد: این صحبت از یک مربی که همه ساله با باشگاه های مختلف قرارداد امضا می کند بعید است. شنیده ام آقای فکری مدعی شده تاوان رفاقت را می دهد اما  مربی که از لیگ دسته اول به نساجی آمده تاوان کدام رفاقت را داده است؟

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: قرارداد سرمربی تیم ما به صورت کاملا حرفه ای بسته شده و اینکه یک نفر بگوید من بند قراردادم را ندیدم حرف عجیبی را مطرح کرده است.چطور سرمربی تیم  مبلغ قرارداد را دید ولی مبلغ فسخ قرارداد را ندیده است؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علی امیری نساجی استقلال نساجی محمود فکری علی امیری باشگاه استقلال باشگاه نساجی محمود فکری آقای فکری یک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور