Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم ، به منظور جلوگیری از تسری و شیوع ویروس کرونا ، صدور هرنوع صورت وضعیت سفر به مرزهای چهارگانه خروجی زائرین اربعین ممنوع اعلام گردید . رییس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درتکمیل خبر فوق اضافه کرد : نظربه تصمیمات متخذه مسئولان امر دردوکشور ایران وعراق ، جهت جلوگیری ازشیوع لجام گسیخته ویروس کرونا ، مقرر گردید تا پایان ماه صفر ، شرکتهای ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر ، از صدور صورت وضعیت برخط ، جهت اعزام زائران اربعین به مرزهای چهارگانه با کشور عراق خودداری نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسدی ادامه داد : این دستور العمل شامل کلیه مبادی کشور به مقاصد مرزهای مهران ، خسروی ، چزابه و شلمچه می باشد و تخطئی از آن به منزله تخلف از قانون می باشد . وی درتوضیحی بیشتر یاد آور گردید : با عنایت به اپیدمی جهانی و فرامرزی ویروس کرونا ، ضرورت اجرای پروتکلهای بهداشتی ، بخصوص عدم تشکیل اجتماعات آیینی ، دردستورکار دولتمردان کشورهای مختلف قرار گرفته است . اسدی افزود : از آنجا که مراسم آیینی راهپیمایی زیارت اربعین و اجتماعات متعاقب آن ، موجب شیوع این ویروس منحوس میگردید ، دولت عراق نسبت به اعلام عدم پذیرش زائرین خارجی جهت راهپیمایی اربعین حسینی ع اقدام وازاین موضوع عذرخواهی نموده است . اسدی درخاتمه ضمن درخواست از شهروندان گرامی جهت عدم حضور دردفاترشرکتهای حمل ونقل مسافرودرخواست صدور بلیط اعزام به مرزهای چهارگانه مذکور، تصریح کرد : ناظران و کارشناسان این اداره کل ضمن بازدیدهای مستمر از دفاتر فروش بلیط ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر و پایانه های مسافری و رصد صدور وضعیت برخط ، درصورت مشاهده هرنوع تخلف ، مراتب را جهت اعمال قانون به مراجع ذی ربط اطلاع رسانی می نما یند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرزهای چهارگانه حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از بازداشت شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر اظهار کرد: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضائی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751455

دیگر خبرها

  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها