Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده به اعدای علی خطیر پاسخ داد.

علی خطیر، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌ خودش مدعی شد که 88 هزار پول انتقال سیدمجید حسینی از استقلال به ترابزون اسپور ترکیه در حساب اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال واریز شده بود و اگر این پول در زمان خودش به آندره‌آ استراماچونی پرداخت می‌شد، او قراردادش با استقلال را فسخ نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تعداد اندکی از هواداران استقلال که امشب (چهارشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه حضور داشتند پس از خروج خلیل‌زاده از امضای قرارداد با محمود فکری در خصوص بحث مطرح شده در رابطه با 88 هزار یورو سؤالاتی پرسیدند که رئیس هیئت مدیره استقلال در این زمینه گفت:

پیش از این توضیح داده بودم. این پول مربوط به استراماچونی نبود و 2 هزار یورو نیز به 88 هزار یورو اضافه کردم و به حساب باشگاه برگرداندم. از باشگاه نیز خواسته‌ام که اسناد مربوط به این پول را منتشر کنند.

منبع: تسنیم 

همچنین بخوانید:

پولی که می توانست استراماچونی را در استقلال نگه دارد علی خطیر: خلیل زاده، باقری را وادار به نوشتن نامه علیه من کرد! خلیل زاده باید جواب بدهد؛ ۸۸ هزار یورو در حساب بود و پول استراماچونی را ندادید؟ اسماعیل خلیل زاده علیه علی خطیر سند رو کرد‌

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده هزار یورو علی خطیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور