Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@00:07:31 GMT

حرکت دسته عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۶۰۶۶

حرکت دسته عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام رضا متوسل رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در گفت‌وگویی اظهار کرد: ما هر سال در شهرستان خرمشهر با افتخار و از صمیم قلب میزبان زائران عزیز بودیم اما امسال به دلیل بحث شیوع ویروس کرونا از این نعمت محروم شدیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس امسال هیچ تمهیدات خدماتی از جمله برپایی مواکب در مرز شلمچه تدارک ندیده شده و از طرفی تجمع در وضعیت فعلی خطرناک است، بر همین اساس طبق تصمیم ستاد کرونا حرکت دسته‌های عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: درخواست همه ما از محبان حضرت سیدالشهدا (ع) این است که به مرز شلمچه مراجعه نکنند و اعمال عبادی خود از جمله سوگواری و قرائت زیارت اربعین را در منازل و یا مکان‌هایی که مجاز است، برگزار کنند.

متوسل عنوان کرد: قطعا پاداش و اجری که علاقمندان به پیاده‌روی اربعین در منزل خود می‌برند، کمتر از حضور در پیاده‌روی نیست و امیدواریم همه ما به همان معرفت واقعی نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1075782 برچسب‌ها گذرگاه مرز عراق و ایران اربعین پیاده روی اربعین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا گذرگاه مرز عراق و ایران اربعین پیاده روی اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم