Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت: در بدو ورودم به باشگاه با چالش‌هایی مواجه شدم که باید آن مشکلات را برطرف می‌کردم. در ابتدا بحث حرفه‌ای سازی را داشتیم. در این چند روز دوستان من در کمیته‌های مختلف تلاش کردند با جلسات مختلفی با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای موارد و مستندات را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در فدراسیون فوتبال داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم. بر بسیاری از این چالش‌ها غلبه کردیم.

او گفت: من برای کنعانی زادگان به عنوان یک ملی پوش آرزوی موفقت می‌کنم. شاید در گذشته بدهی‌هایی به بازیکنان وجود داشت. ما تلاش کردیم با همه بر مبنای فهم مشترک صحبت کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در سامانه مربوطه همه مدارک را بارگذاری کردیم.

مددی گفت: به هیچ عنوان حساب و کتاب‌های استقلال با هم همخوانی نداشت. این محصول توازن نداشتن هزینه و درآمد در بین این سال‌ها بوده است. ما باید همه چیز را مدیریت کنیم. در این مدت هیئت مدیره شبانه روز در حال حل این مشکلات بوده است. امیدوارم روزی برسد که دیگر چالش مالی نداشته باشیم و بر مبنای بودجه پیش برویم. اگر شرایط اینگونه شود مطمئنا به مشکل نمی‌خوریم.

او درباره سمت خود در نقل و انتقالات استقلال و قرارداد‌های میلیاردی گفت:در نقل و انتقالات کوتاهی صورت گرفته است. از ناحیه برخی‌ها کوتاهی صورت گرفته که متاسفانه داخل باشگاه هم حضور دارند. شرایط اقتصادی، تحریم و ویروس کرونا باعث فشار‌های زیادی شده، اما عقد قرارداد‌ها باید متناسب با قیمت روز باشد.

او درباره وضعیت میلیچ و دیاباته گفت: ۵ اکتبر وکیل دیاباته ۱۰ روز به ما فرصت داد. ما تا ۱۴ اکتبر فرصت داریم مطالبات او را پرداخت کنیم. تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و تمام تلاش ما این است که مطالبات او را پرداخت کنیم تا میلیچ و دیاباته را در کنار خود داشته باشیم.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال گفت:بابت یک سرمربی، یک باشگاه و یک بازیکن پنجره ما بسته شده است. شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور از ما طلب دارند که به محض پرداخت پول آن‌ها پنجره ما باز می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت سعید واسعی و مهدی مهدی پور گفت: ما نتوانسیم رضایت مدیران پیکان بابت سعید واسعی را بگیریم. در مورد فسخ قرارداد او هم من نمی‌توانم صحبت کنم. پیکانی‌ها عنوان کرده اند که فسخ قرارداد او درست نیست. با مهدی پور هم یکبار مذاکره کردم و به توافق نرسیدم. قرار شد بررسی‌هایی صورت بگیرد و اگر او شرایط ما را بپذیرد به استقلال اضافه شود.

او در خصوص علی کریمی گفت: او در ازبکستان حضور دارد، اما ما صد در صد پیگیر او هستیم. هنوز جا داریم. او بازیکن خوبی است و من چالشی با او ندارم و امیدوارم در بازگشت از ازبکستان او را در تیم حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند

به گزارش همشهری آنلاین سعید مراغه‌چیان درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و همواره در لیگ برتر برای تیم‌های پرطرفدار تهرانی حریف سختی بوده و بازیکنان خوبی دارد. نکته مثبت ذوب‌آهن این است که آن‌ها شرایط نرمالی در جدول دارند و برایشان فرقی نمی‌کند در این بازی بازنده باشند یا برنده.

وی در این رابطه افزود: مهرداد محمدی بازیکن واقعاً تاثیرگذار و مهمی برای استقلال است و در بازی گذشته مقابل تراکتور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست دروازه تبریزی‌ها را باز کند، اما موفق نشد. امیدوارم از فخرالدینی بیشتر استفاده کنند، زیرا او بازیکن خوبی است و سرعت خوبی از کناره‌ها به تیم می‌دهد. فخرالدینی سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد و با سبک بازی اصفهانی‌ها و شرایط آن‌ها آشناست. خالدآبادی نشان داد که وقتی یک دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد به صورت خودجوش روحیه می‌گیرد. مکتب ناصر حجازی اینگونه است و نام او همواره در چارچوب دروازه استقلال تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود دروازابان‌ها بهترین خودشان شوند.

*نکونام با تغییر در مدیریت استقلال انگیزه و آرامش خاصی گرفته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: به نظر می‌رسد نکونام که با وجود تغییر در مدیریت باشگاه حالا یک انگیزه و آرامش خاصی گرفته و امیدوارم این موضوع به او کمک کند تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را نشان دهد و با آنالیز دقیق حریفان بازیکنان را وارد میدان کند. نکونام در بازی با تراکتور نمره پایینی گرفت و ریسک بزرگی بود در این شرایط و اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس امتیاز از دست بدهیم، اما خداراشکر اتفاقی نیفتاد. تیم باید هجومی شود و سبک بازی با تراکتور را به کل به فراموشی بسپاریم. استقلال در ورزشگاه آزادی از روحیه و قدرت بالایی برخوردار است و به نظرم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند.

*امیدوارم شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم

مراغه.چیان درباره انتقادات به انتخاب داور دیدار با ذوب‌آهن، عنوان کرد: قضاوت دیدار با تراکتور حرف و حدیث زیادی داشت و به نظرم یک خطا روی محمدی گرفته نشد و اگر اتفاق بدی برای استقلال در آن بازی رخ می‌داد نمی‌دانم پاسخگو چه کسی بود! در این هفته‌های پایانی به نظرم بهتزین زمان است که VAR را به فوتبال بیاورند و در بازی‌های ۲ تیم پایتخت استفاده کنند تا نتایج عادلانه به دست بیاید. اختلاف بسیار حساس است و بالای جدول از هیجان بالایی برخوردار است. امیدوارم که در بازی استقلال و ذوب آهن شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم.

*امیدوارم تغییرات به ضرر باشگاه تمام نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص مسیر قهرمانی و ۵ هفته باقی مانده، خاطرنشان کرد: بازی به بازی ما حساسیت را تجربه می‌کنیم و امیدوارم که کادرفنی استقلال و بازیکنان با همت از صدرنشینی خود محافظت کنند و فعل خواستن را صرف کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی لیگ را جشن بگیریم. گفتند می‌خواهند نام استقلال را تغییر دهند امیدوارم هرچه که هست به ضرر باشگاه تمام نشود. فرهنگ‌سازی در ورزشگاه شرط اصلی مسابقات است و امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه خط قرمرها را رد نکنند. آن هوادار سپاهان بی‌شک خودش دختر نداشت. امیدوارم در بازی با ذوب آهن هواداران با شعور و فهیم استقلال یک صدا تیمشان را تشویق کنند.

کد خبر 849539 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد