Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا معین الدین سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان چابهار افزود: برای دسترسی و تسریع امورات مردم چابهار داشتن شهر فرودگاهی ملموس می باشد، تا ظرفیت های بی بدیل چابهار در دسترس همگان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس اظهار کرد: چابهار با ظرفیت های بی بدیلی که دارد به عنوان نقطه کانونی توسعه سواحل مکران با تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی این خطه از جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: تعبیر گنج پنهان مقام معظم رهبری همان توسعه سواحل مکران می باشد و قرار نیست که این گنج تا ابد پنهان بماند، یکی از مصادیق بارز این موضوع که ظرفیت بالقوه این منطقه را بالفعل کند ایجاد شهر فرودگاهی می باشد.

وی گفت: فرودگاه نظامی فعلی وظیفه خدمات دهی به مسافران عادی را دارا نمی باشد اما با این احوالات نیروی هوایی همکاری های لازم را برای جابجایی مسافران را فراهم کردند که جای تقدیر و تشکر را دارند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند ادامه داد: چابهارنقطه اتصالی شمال به جنوب، شرق به غرب می باشد و نیاز شهر فرودگاهی چه در ماهیت گردشگری، ترانزیت کالا، ترانزیت مدد کاملا ملموس می باشد.

سعیدی تصریح کرد: در ادوار گذشته منطقه آزاد چابهار مرز زمینی، هوایی و دریایی تعریف شده ای نداشت با قانونی که در سال گذشته به تصویب رسید مرز دریایی(بندر شهید بهشتی-بندر شهید کلانتری) و مرز زمینی(ریمدان) تعریف شدند.

وی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چابهار مجلس شورای اسلامی فرودگاه سيستان و بلوچستان استانی سیاسی شهر فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان