Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:45:58 GMT

مناظره انتخاباتی کامالا هریس و جو بایدن

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۶۹۵۶

مناظره انتخاباتی نامزد‌های معاونت ریاست جمهوری آمریکا از لحظاتی پیش آغاز شد.

خبرگزاری میزان – نخستین و تنها مناظره «کامالا هریس» و «مایک پنس»، نامزد‌های معاونت ریاست جمهوری آمریکا، ساعت ۴:۳۰ بامداد پنجشنبه، آغاز شد.

این مناظره در دانشگاه یوتا در شهر «سالت لیک سیتی» برگزار می‌شود و به مدت ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزان پیج گرداننده مناظره هریس و پنس

«سوزان پیج»، رییس فعلی دفتر روزنامه «یو اس ‌ای تودی» در واشنگتن، مجری این مناظره است.

این روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی تاکنون ۱۰ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پوشش داده است.

زمان بندی مناظره

مناظره هریس و پنس که مدت زمان آن ۹۰ دقیقه است، به ۹ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تقیسم شده و ۲ نامزد در هر یک از این بخش‌ها درباره یک موضوع بحت و گفت وگو خواهند کرد.

در هر بخش ۲ طرف مناظره ۲ دقیقه فرصت دارند تا به سوال پرسیده شده از سوی سوزان پیج، پاسخ دهند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پیج، موضوعات این مناظره را اعلام نکرده، اما احتمالا ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین موضوعات این مناظره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فیلم|تمام آنچه در نخستین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن گذشت انتخابات آمریکا؛ آمادگی پنس و هریس برای مناظره

آمادگی پنس و هریس برای مناظره

کامالا هریس پیش از این مناظره‌های آزمایشی با کمک «پت بوتیجیج»، نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا که پیش از این انصراف خود را اعلام کرد، برگزار کرده و در این مناظره‌ها بوتیجیج، نقش پنس، را بازی کرده است.

«پام بوندی»، دادستان پیشین فلوریدا، نیز مایک پنس را در آماده شدن برای این مناظره یاری داده و در مناظره‌های آزمایشی نقش هریس را داشته است.

این مناظره در اصل دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به شمار می رود و نخستین مناظره انتخاباتی «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، نامزد‌های ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، بامداد امروز چهارشنبه، ۹ مهر، برگزار شد.

مناظره انتخاباتی هریس و پنس، در حالی برگزار می‌شود که ۲۶ روز دیگر تا موعد برگزاری انتخابات آمریکا زمان باقی مانده است.

کمتر از یک ماه به انتخابات آمریکا موضوعات بسیاری مانند ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، این انتخابات را تحت تاثیر قرار داده است.

 

در حال تکمیل...

برچسب ها: انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ کامالا هریس مایک پنس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ کامالا هریس مایک پنس ریاست جمهوری آمریکا مناظره انتخاباتی مناظره انتخابات انتخابات آمریکا کامالا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا