Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛  سید سعید شاهرخی در مراسم بیست‌و سومین جشنواره شهید رجایی استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای مرور ویژگی‌های مهم و بارز شهید رجایی و همچنین دولت‌مردانی است که اگرچه عمر دولتشان کوتاه بود اما نامشان جاودانه شد.

وی از اهداف چنین جشنواره‌ای را فرصتی برای تجلیل از خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: مسئولان اجرایی باید مشی شهید رجایی را که از ویژگی‌های شاخص او تعهد، تدین، پرکاری و مردم داری بود، نصب‌العین خود قرار داده و همواره راه او را ادامه دهند

شاهرخی در ادامه با بیان اینکه سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان هدف اولیه مجموعه مدیریتی استان همدان در حوزه سرمایه‌گذاری بوده که در ۲ سال اجرای برنامه، بیشتر از میزان در نظر گرفته شده، محقق شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون توفیقات خوبی در اشتغال، حمایت از تولید، احیا و بازگرداندن کارگاه‌های تعطیل شده و ارتقا ظرفیت کارگاه‌ها، داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه بیش از ۸ هزار میلیارد تومان طرح ملی در سطح استان همدان در دست اجرا است، گفت: همدان از معدود استان‌هایی است که دارای ۲ خط اصلی راه آهن فعال از شمال و جنوب استان و همچنین اتصال همدان به ملایر با هدف اتصال تهران به مرز خسروی، است.

همدان در حوزه امنیتی از امن‌ترین استان‌های کشور است

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان، طبق آمار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و شاخص‌های کمی و کیفی، در حوزه امنیتی از امن‌ترین استان‌های کشور است، اظهار داشت: همکاری و همراهی و درک مردم از شرایط موجود قابل ستایش است.

وی در آخر با بیان اینکه کادر پزشکی ۸ ماه شبانه روز فداکارانه درگیر هستند و هر روز شاهد افزایش بستری‌ها هستیم که ضرورت دارد مردم در پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی، کمک حال این قشر باشند، افزود: استان همدان بعد از ماه‌ها تلاش و کوشش مجموعه کادر بهداشت و درمان، ستاد استانی مقابله با کرونا، مردم و دستگاه‌های اجرایی، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

46

کد خبر 1441053

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان استان همدان شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص اصلاح روشنایی معابر گفت: برای اصلاح روشنایی معابر، فعالیت‌های خوبی در دو استان کردستان و یزد آغاز شده است که ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد.

سخنگوی برق ادامه داد: هم‌زمان از ۷ سرمایه گذار در ۷ استان دیگر درخواست سرمایه گذاری آماده کردیم و بخشی از تهران نیز در طرح‌های اصلاح روشنایی معابر قرار دارند.

او در خصوص میزان صرفه جویی برقی که از این محل محقق خواهد شد، گفت: در هر کدام از این استان‌ها مشخص است که چه میزان صرفه جویی با این اقدام محقق می‌شود، اما در مجموع و در تمامی استان‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف را از این محل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر