Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ جمشید تقی زاده در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان همدان درخواست دارم توجه به حوزه جوانان را اولویت کار خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام و رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی، برنامه ریزی در  حوزه جوانان و تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان باید در اولویت کاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی لایحه‌ای مبنی بر اهداف اداره ورزش و جوانان مصوب شده است، مطرح کرد: در این لایحه بر لزوم نظارت بر توسعه ورزش‌های همگانی؛ نظارت دقیق بر انجام و اجرا پروژه‌های ورزشی؛ توسعه ورزش بانوان و نظارت ادواری بر هیئت‌ها و بخش اداره ورزش و جوانان؛ زمینه سازی برای احقاق دولت الکترونیک و برنامه ریزی و توسعه ورزش قهرمانی تاکید شده  است.

وی افزود: نباید هیچ گونه بی قانونی در هیچیک از حوزه‌های ورزش و جوانان صورت بپذیرد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که به صورت چرخشی مدیران را در کشور جا به جا کند، اضافه کرد: خدماتی که جهانشیر، مدیرکل سابق همدان انجام داده، بسیار مؤثر بوده و شبانه روز خود را برای ورزش و جوانان وقف کرده و تا زمانی که سمت جدیدی دریافت کند به عنوان مشاور بنده تعیین می‌شود.

46

کد خبر 1441050

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان ورزش و جوانان توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر