Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر «مجید رضایی» شهید مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به ارائه جزئیاتی درباره این شهید بزرگوار پرداخت.

زهرا محمدانوری، مادر «مجید رضایی» شهید مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره فرزند خود اظهار کرد: مجید رضایی 17 اردیبهشت سال 1373 در تهران به دنیا آمد و در دوران کودکی پسری پر شور، شوخ و با انرژی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت زمان، جوانی آرام و ساکت شد و با شخصیت و با متانت بود.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز مجید می‌توان به ادب، انسانیت، معرفت و اهمیت به نماز اول وقت اشاره کرد. سجده‌های نماز او طولانی بود و تأکید بر به‌دست آوردن روزی حلال داشت. از غیبت دوری می‌کرد، همواره لبخند به لب داشت و ذکر «خدایا شکرت» همیشه ورد زبان او بود.

بوسیدن پای مادر توسط دانشجوی شهید واحد یادگار امام خمینی (ره)

مادر شهید «مجید رضایی» با بیان اینکه پسرم سر به زیر و چشم و دل پاکی داشت، گفت: مجید همیشه دوست داشت در حد توان خود و تا جایی که امکان دارد به دیگران کمک کند. احترام به والدین و دعایشان را لازمه عاقبت بخیری و رسیدن به موفقیت می‌دانست. رابطه او با من بسیار دوستانه و صمیمی بود و بیشتر اوقات پای مادر خود را می‌بوسید. هیچ وقت با صدای بلند با ما حرف نمی‌زد و احترام ویژه‌ای به پدر می‌گذاشت.

محمدانوری ادامه داد: مجید به درس خواندن علاقه داشت و در کنار درس نیز مشغول کار  خیاطی بود؛ با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) رشته برق صنعتی را انتخاب کرد و تلاش می‌کرد که در این رشته به موفقیت برسد. البته شور رفتن به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) موجب شد که  اول دِین خود را ادا کند و بعد از برگشت از سوریه درس را ادامه دهد. اما سرنوشت مجید با شهادت رقم خورده بود و با دعای خیر پدر و مادر توانست شهادت را که آرزوی او بود، نصیب خود کند.

یادآور می‌شود مجید رضایی متولد افغانستان و از اعضای لشکر فاطمیون بود که سال 1396 در سن ۲۳ سالگی در جریان دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه، توسط تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهادت شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون مجید رضایی واحد یادگار امام خمینی مجید رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است