Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت نسبت به آماده شدن واکسن کرونا تا خاتمه سال 2020 و توزیع عادلانه آن ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری میزان- مدیر کل سازمان جهانی بهداشت نسبت به آماده شدن واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ ابراز امیدواری کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «تدروس ادهانوم گیبریس» دبیرکل سازمان جهانی بهداشت خواستار همبستگی و تعهد سیاسی همه سران جهان برای اطمینان از توزیع عادلانه واکسن کرونا درهنگام عرضه آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت:«ما به واکسن نیاز خواهیم داشت و امید است تا پایان سال جاری این واکسن را داشته باشیم.»

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۵ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۱۰ نفر از مردم سراسر جهان به کرونا آلوده شده‌ و از آن میان یک میلیون و ۴۲ هزار و ۶۷۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۴ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۶۴۲ نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید:  جنگ رسانه‌ای غرب و روسیه بر سر واکسن کرونا  تولید واکسن کرونای روسیه از ماه نوامبر آغاز می‌شود روسیه از آمریکا و اروپا سفارش تولید مشترک واکسن کرونا دریافت کرد واکسن کرونا به همه مناطق روسیه ارسال شد

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۶ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۱۵ مورد ابتلا و ۱۰۲ هزار و ۶۸۵ مورد فوتی و برزیل با چهار میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۸۹ مورد ابتلا و ۱۴۶ هزار و ۳۵۲ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

/انتهای پیام/

فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا واکسن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا کرونا کرونا واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد

فرماندار اردستان ضمن اشاره به آماده‌باش اردستان در پایان هفته، گفت: مرخصی‌ها لغو شد. - اخبار استانها -

سیدمحمدهادی احمدی طباء زواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به وقوع سیل در این شهرستان، اظهار داشت: در هفته جاری بازدیدهایی از مناطق بالادست سیلاب‌ها و بندهای خاکی و سدهای ایجاد شده صورت پذیرفت.

وی افزود: حجم بسیاری خوبی از آب‌ها مدیریت شده بود، اما 52 میلیارد تومان بر اثر وقوع سیل در اردستان خسارت وارد شد و پس از شناسایی موضوعات خسارت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد و تمامی ماشین‌آلات و دستگاه‌های اجرایی موضوعات را در دست اقدام قرار دادند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به اعلام آماده‌باش به تمامی دستگاه‌های مربوطه و لغو تمامی مرخصی‌ها، ابراز داشت: در صورت وقوع حوادث مترقبه آمادگی لازم وجود دارد و امیدواریم با بارش نزولات آسمانی شاهد خسارتی در منطقه نباشیم.

وی با بیان اینکه از میانگین بارش سال گذشته بلند‌مدت جلوتر هستیم، گفت: با توجه به حجم آبگرفتگی در برخی پل‌ها به ویژه مهاباد امروز مجموعه دفتر فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان سفری به منطقه دارند تا مشکلات را به صورت اساسی بررسی و رفع کنیم‌.

احمدی طباء زواره با بیان اینکه در دو نقطه سیل داشتیم، تصریح کرد: بیشتر رخدادها آبگرفتگی معابر بوده است در حالی که اگر اقدامات منابع طبیعی نبود آثار بدتری را شاهد می‌بودیم و از این رو تخریب یک خانه و یک تخریب دیوار داشتیم و خوشبختانه هیچ تخریبی در آثار تاریخی نداشتیم.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • پایان پوتین؟!
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون