Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زیندینی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کار غیرممکن را که نزدیک به ۱۴ سال بود که در رفسنجان اتفاق نیفتاده بود به لطف خدا و با تلاش سرمربی و بازیکنان توانستیم ممکن کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم. لیگ برتر با همه لیگ‌های دیگر کشور تفاوت داشته و سخت افزار و ساختار مربوط به خود را لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اصلاح و بهسازی ورزشگاه شماره دو شهدای مس اشاره کرد و افزود: در حال اصلاحاتی در ورزشگاه شماره دو هستیم که فدراسیون فوتبال ما را به انجام آن ملزم کرده است.

وی بیان کرد: از روزی که مسابقات لیگ یک تمام شده است شبانه روز کار می‌کنیم که ورزشگاه را به لیگ برتر برسانیم. نزدیک به هشت تا ۱۰ سال بود که در ورزشگاه کاری نشده بود که با توجه به پیش بینی انجام شده، ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان تا پایان آبان ماه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به صعود تیم بسکتبال مس رفسنجان از لیگ یک به سوپرلیگ، صعود تیم والیبال از لیگ دسته دو به دسته اول، قهرمانی بانوان در لیگ فوتسال بانوان در لیگ برتر و صعود به مسابقات آسیایی، احداث یک سالن چند منظوره در دستور کار قرار دارد که کلنگ احداث آن از ماه آینده به زمین زده شده و تا خرداد سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

زیندینی ادامه داد: در زیرساختهای ورزش دوچرخه سواری، کشتی و حتی ورزشهای بومی و زورخانه ای ورود کرده‌ایم و برای میزبانی از مسابقات ورزشهای زورخانه ای کشور برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به اعتراض اصحاب رسانه رفسنجان در خصوص انتخاب مدیر رسانه‌ای غیر بومی برای تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باشگاه صنعت مس رفسنجان بیش از پنج تا هفت تیم در سطح بالای کشور دارد که والیبال، دوچرخه‌سواری، کشتی، کاراته، فوتسال آقایان و بانوان هستند و نیاز بود تیم رسانه‌ای باشگاه تقویت شود. در این رابطه امیر عبداللهی مدیر رسانه‌ای باشگاه در جایگاه خود باقی می‌ماند و بهنام مددی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم لیگ برتری صنعت مس رفسنجان مشغول خواهد شد. سعی کرده‌ایم در همه ابعاد تیم داشته باشیم که شامل تیم رسانه، تیم فنی، تیم آکادمی و تیم فرهنگی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از نبود زیرساختها در رفسنجان سخن به میان آورد و گفت: اگر بتوانیم موافقت هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس را اخذ کنیم برنامه ریزی کرده‌ایم تا یک هتل در مجموعه ورزشگاه احداث کنیم که پیش بینی می‌کنیم احداث آن یک و نیم سال طول بکشد.

زیندینی افزود: در سال جاری برنامه ریزی شده که تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر حفظ شده و ثبات داشته باشد و برای سالهای آینده و برنامه بلندمدت سه تا پنج ساله سعی می‌کنیم سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم و حتی به قهرمانی نیز فکر می‌کنیم.

وی از تغییر نگاه مدیران مس به باشگاه مس رفسنجان سخن گفت و افزود: در حال حاضر تیم فوتبال مس رفسنجان به تیم نخست مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران تبدیل شده است و این نگاه مدیران تغییر یافته به طوری که هم در افزایش بودجه هم در تسریع در ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس این تغییر نگاه محسوس است.

کد خبر 5043209

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم مس رفسنجان باشگاه مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران رفسنجان ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس شهرکرد ورزشگاه شماره مس رفسنجان رسانه ای لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!