Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:54:47 GMT

امسال همه‌گیری آنفلوانزانخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۷۸۶۰

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امسال اپیدمی آنفلوانزا نخواهیم داشت. ناطقان: جعفر صادق تبریزی، اظهار داشت: اولویت‌های دریافت واکسن به مراکز بهداشتی درمانی در دستورالعمل ارسال شده که شامل اولویت اول زنان باردار، افراد دیالیزی، سالمندان، بیماران بدخیم، مراکز نگهداری معلولین و زندان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده است و برای بقیه مردم که نیازمند واکسن هستند به مرور زمان تهیه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت شبکه در مورد اپیدمی آنفلوانزا در فصل سرد سال، گفت: امسال با وجود کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده به مردم شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها، اپیدمی آنفلوانزا را نخواهیم داشت.

وی در مورد مرحله سوم غربالگری، افزود: در این مرحله وظیفه اصلی ارائه خدمات به افراد جامانده است.

تبریزی با ابراز امیدواری برای اینکه در این مرحله بتوانیم به پوشش ۹۵ تا ۹۷ درصدی برسیم، هدف از مرحله سوم غربالگری را ارائه خدمات به مادران باردار، سالمندان و افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند با ما مشارکت داشته باشند، عنوان کرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: همه گیری ، آنفلوانزا ، وزارت بهداشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: همه گیری آنفلوانزا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد