Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته هفتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه صبوری میزبان زوجی جوان به نام‌های سمیه محمدخانی و امیر جعفرزاده است که تنها فرزندشان را در روز تولدش از دست دادند.

همه مشغول کارهای خود بودند که تنها با چند دقیقه غفلت دختر بچه داخل استخر افتاده، غرق و دچار ضربه مغزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق تلخ  دختر کوچک به کما می‌رود و  دچار مرگ مغزی می‌شود. زوج جوان تا چند روز نمی‌توانند تصمیم مشخصی بگیرند اما نهایتاً با بخشیدن اعضای دخترشان به بیماران موافقت می‌کنند.

زوج جوان هرگز توان فراموش کردن این مصیبت تلخ را ندارند اما این روزها با یادآوری جان بخشیدن دخترشان به چندین انسان و  با پرورش گل و گیاه به آرامش رسیده و حال خوبی دارند. روایت این زوج مهربان را امشب در برنامه "مکث" ببینید و بشنوید.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1441139

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم