Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:28:37 GMT

کپا: درون دروازه لاروخا احساس امنیت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۸۲۰۶

کپا: درون دروازه لاروخا احساس امنیت می‌کنم

کپا آریسابالاگا که در چلسی با انتقادات زیادی مواجه است بعد از بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی اسپانیا مقابل پرتغال گفت در لاروخا احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا دروازه بان اسپانیایی چلسی مدتی است به دلیل اشتباهات و فراز و نشیبهای زیاد در دروازه این تیم با انتقادات بسیاری مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما دیشب در دیدار دوستانه اسپانیا و پرتغال درون دروازه لاروخا ایستاد و دروازه اش را بسته نگه داشت و در پایان بازی گفت در تیم ملی احساس راحتی و امنیت می‌کند.

 

کپا دو سال پیش از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست تا در آن زمان گران ترین دروازه بان دنیا لقب بگیرد. اما عملکرد ضعیف او به خصوص در سال گذشته جایگاه او را در این تیم تهدید کرده و با حضور خرید جدید چلسی ادوارد مندی، کپا حالا عملاً به گزینه دوم دروازه بانی چلسی تبدیل شده است.

 

 

اما لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا در جریان دیدار دوستانه دیشب این تیم مقابل پرتغال به کپا اعتماد کرد و او را درون دروازه تیمش گذاشت. کپا نمایشی مطمئن داشت و علاوه بر دفع چند ضربه آزاد خطرناک در اواخر بازی هم فرصت گلزنی عالی ترینکائو ستاره پرتغال را دفع کرد تا نقش مهمی در نتیجه تیمش داشته باشد.

 

کپا در پایان بازی گفت: " من احساس راحتی و آرامش داشتم. به نظر من بازی خوبی بود و من از اینکه مربی ما به من اعتماد کرد خوشحالم. وقتی تیم به من نیاز دارد سعی می‌کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم".

 

دروازه بان اسپانیایی در ادامه گفت: " بازی پرفشاری بود و ما در نیمه اول کنترل بیشتری داشتیم اما در نیمه دوم کنترل تغییرات پرتغال برایمان دشوارتر شد. ما باید خوشحال باشیم و البته شکی نیست که نیاز به بهتر شدن داریم چرا که امروز چند فرصت گلزنی خوب در اختیار حریف گذاشتیم که در یک تورنمنت می تواند بهای سنگینی داشته باشد".

 

 

چلسی کپا آریسابالاگا تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی کپا آریسابالاگا تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند