Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جواد محمدی انسان شریف و خوبی است اما این خوب بودن، دلیل بر عملکرد خوب نیست و مدیریت باشگاه باید از افراد متخصص استفاده کند. - اخبار استانها -

سیاوش حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، با اشاره به وضعیت فعلی باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن شرایط خوبی ندارد؛ البته دلیل وضعیت فعلی این باشگاه را صرفاً نمی‌توان به مسائل مدیریتی ربط داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد محمدی انسان بسیار خوب و شریفی است اما تنها خوب بودن دلیل بر کاربلد بودن و عملکرد خوب داشتن نیست. زمانی که یک مدیر مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد، اگر ضعفی وجود دارد باید از کسانی استفاده کند که تخصص آن کار را دارند.

وی ادامه داد: نزدیک به 15 سال قبل و زمانی که مدیر فنی تیم‌های فوتبال باشگاه بودم، از ذوب‌آهن جدا شدم و تا به امروز به باشگاه نزدیک نشده‌ و تمرینات و بازی‌های این تیم را ندیده‌ام و برای یک آدم قدیمی این اتفاق بسیار تلخ است. این یک فاجعه است که باشگاه از تجربه پیشکسوت‌های خود استفاده نمی‌کند. وقتی افرادی مثل و من و امثال من، عمر و زندگی‌شان را پای این باشگاه گذاشته‌اند، باید از تجربه آنها به نحوی استفاده کرد که به نفع مشکلات باشگاه باشد. وقتی که از تجربه افراد دلسوز استفاده نشود و کسانی بر سر کار بیایند که تخصص و تجربه کافی را نداشته و با روابط خاص به این مسئولیت رسیده‌اند، طبیعی است که شرایط ذوب‌آهن بهتر از این نخواهد شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی، خاطرنشان کرد: باشگاه‌های داخلی با مشکلات مالی مواجه هستند و ذوب‌آهن نیز از قاعده مستثنی نیست و از نظر بودجه، با مشکل روبه‌رو است. وقتی باشگاهی بودجه کافی نداشته باشد، نمی‌تواند بازیکنان موثری به خدمت بگیرد. در حال حاضر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نقطه مثبت این باشگاه است و من شناخت زیادی از محمدی دارم. با این حال محمدی برای موفقیت به پول نیاز دارد و باید جیب‌اش پر باشد تا بتواند با بازیکن خوب قرارداد ببندد. به طور مثال ذوب‌آهن امسال احسان پهلوان را از دست داد که یکی از ستاره‌های اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و عملکرد بسیار خوبی داشت. چرا این بازیکن و یا دانیال اسماعیلی‌فر باید از ذوب‌آهن جدا شوند؟ مشکلات مالی یک درد بزرگ است و تا زمانی که به طور قطعی رفع نشود، باشگاه ذوب‌آهن را آزار خواهد داد.

تساوی ذوب‌آهن و نساجی در دیداری تدارکاتی صادقی: ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست/ کنار گذاشتن من از ذوب‌آهن فنی نبود مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: هنوز قراردادی با باشگاه امضا نکرده‌ام

وی افزود: مشکلات مالی زمانی رفع خواهد شد که مدیریت باشگاه به افراد کارآمد سپرده شود و مدیریت نیز از افراد متخصص بهره گیرد.

حیدری در پاسخ به اینکه رحمان رضایی می‌تواند با ذوب‌آهن موفق شود یا خیر، گفت: رحمان رضایی بازیکن بزرگی بوده و در سطح اول فوتبال بازی کرده است، با این حال در فوتبال شناخت حرف اول را می‌زند. رحمان رضایی باید در کنار خودش از افرادی استفاده می‌کرد که شناخت کافی از باشگاه ذوب‌آهن و نحوه مدیریت باشگاه داشته باشند. من به عنوان یک اصفهانی و یک ذوب‌آهنی امیدوار هستم که رحمان رضایی نتیجه بگیرد. دانش فنی در کنار تجربه یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت است و بی‌تجربگی رضایی می‌تواند برای ذوب‌آهن دردسر ایجاد کند. به طور مثال تجربه یحیی گل‌محمدی یکی از ارکان اصلی موفقیت او در لیگ قهرمانان بود و خیلی جاها به دادش رسید.

وی با انتقاد از تغییرات مکرر در پست سرپرستی تیم فوتبال ذوب‌آهن، بیان کرد: وقتی که هر سال سرپرست تیم تغییر می‌کند، روند تیم با مشکل روبه‌رو خواهد شد. اگر سرپرست تیم عملکرد خوبی داشته است، چرا تغییر کرده و حال که دوباره بازگشته است، چه کاری می‌خواهد انجام دهد و چه شناختی از تیم دارد؟ علی شجاعی قبلاٌ 6 سال سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن بود و بعد از باشگاه جدا شده و دوباره بازگشته است و به نظر من هیچ شناختی از تیم ندارد. پیشکسوتان ذوب‌آهن که تجربه و دانش کافی دارند، کجا هستند؟

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مشکلات مالی رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با نساجی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت ۱۳ امروز آغاز شد تقریباً همه بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور داشتند و به انجام آخرین کارهای تاکتیکی برای جدال با نساجی مازندران پرداختند که فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

از بین بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن، مهرداد رضایی علی‌رغم اینکه در تمرین امروز حضور داشت با سایر بازیکنان تمرین نکرد و به‌علت مصدومیت جزئی‌اش خیلی‌زود تمرین گاندوها را ترک کرد.

همچنین چاپاراتزه مدافع گرجستانی و فریبرز گرامی دیگر مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که دچار مصدومیت شده‌اند در تمرین امروز گاندوها حضور نداشتند و قطعاً ذوب‌آهن را در بازی فردا همراهی نخواهند کرد.

ضمن اینکه فریبرز گرامی علاوه‌بر مصدومیتی که گریبان وی را گرفته است، محروم نیز هست.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی فردا میزبان نساجی مازندران است که از جام‌حذفی کنار رفته و پس از برتری مقابل تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک طی دو هفته اخیر، به‌دنبال سومین برد پیاپی خواهند بود.

کد خبر 749456

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست