Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر سلمان پور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ضمن بیان اینکه ساعت ۱۷:۵۲ غروب دیروز ، چهارشنبه سانحه برخورد چند خودرو به مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در ۱۰ کیلومتری بعد از کارخانه سیمان به سمت مجن بعد از دوراهی نگارمن روی‌داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه در این حادثه سه خودرو ۴۰۵، پژو پارس و پراید با یکدیگر برخورد کردند، افزود: این حادثه سه فوتی و هشت مصدوم برجای گذاشت که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

انتهای پیام /گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت پزشکی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی “رستم-یاسوج” داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند