Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی بوئر استراحت دادن به برخی از مهره های کلیدی تیم را بهانه شکست برابر حریفی از آمریکای مرکزی قرار داده است. 

مکزیک در اولین تجربه فرانک دی بوئر روی نیمکت تیم ملی هلند، شکستی 1-0 را برای این مربی رقم زد ولی او می گوید نگاهش به آینده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، دی بوئر شب گذشته مقابل جراردو مارتینز قرار گرفته بود؛ همان مربی ای که در آتلانتا یونایتد جانشین او شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 60 مسابقه، رائول خیمنز با ضربه پنالتی خود نتیجه این بازی دوستانه را تعیین کرد. دی بوئر که پیش از این دوران ناموفقی را در اینتر و کریستال پالاس سپری کرده است، در پی شکست شب گذشته با انتقاداتی مواجه شد.

طبیعتا حس بدی دارم. همیشه به دنبال برنده شدن هستم ولی ما یکسری تصمیمات گرفتیم که به نظرم منطقی هستند. از آنجایی که به زودی دو بازی دیگر در پیش داریم، از برخی بازیکنان استفاده نکردیم. به علاوه فکر نمی کنم اولین مربی تیم ملی باشم که در نخستین بازی خود متحمل شکست می شود. نتیجه جالب نیست ولی این یک دیدار تدارکاتی بود. می توان از این بهانه که تمامی بهترین بازیکنان مان بازی نکردند استفاده کرد. می دانیم که کسی مثل فرنکی دی یونگ برای تیم اهمیت زیادی دارد و او در بازی امشب غایب بود. اما نباید فراموش کنیم که تئون کوپمینرس در خط میانی خیلی خوب بازی کرد. 

دی بوئر که خودش به عنوان یک مدافع بالغ بر 100 بار برای لاله های نارنجی بازی کرد، همچنین از ویندال 20 ساله گفت که با اشتباه خود در نیمه اول، تقریبا کار دست تیمش داد.

او شروع سختی داشت و این طبیعی است. اما به نظرم خیلی خوب توانست به جریان بازی برگردد. 

همچنین ببینید:

 هلند 0-1 مکزیک؛ شروع نامطمئن دی بوئر روی نیمکت تیم ملی خلاصه بازی هلند 0-1 مکزیک (دیدار دوستانه - 2020)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی بوئر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد