Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در آیین شروع عملیات ساخت یک واحد مسکونی در روستای کریم‌آباد بهادران مهریز افزود: داشتن سرپناه مناسب حق هر شهروند به خصوص مددجویان کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از سوی این نهاد حمایتی با همکاری مردم و خیران کارهای خوبی انجام شده است، ادامه داد: ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان اساسی‌ترین نیاز محسوب می‌شود که باید پیگیری لازم از سوی مسوولان و مردم و افراد خیر به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه دولتی کفاف انجام همه امور فرهنگی و عمرانی را  نمی‌دهد، یادآور شد: باید با مدیریت صحیح نسبت به جذب بودجه برای تولید، اشتغال و ساخت مسکن اقدام کرد.

به گفته صباغیان، ماندگاری مردم و جوانان در روستاها زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات اولیه وجود داشته باشد که تاکنون توسط مسوولان اقدامات خوبی هم  انجام دادند، باید در شرایط حال بیش از گذشته به امور فرهنگی و تولید و اشتغال مردم توجه شود.

همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز به  خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال ۹۹  تاکنون برای مددجویان زیرپوشش شهرستان پنج واحد مسکونی احداث و تحویل شده است. 

احمد ایزدی افزود: ساخت مسکن برای مددجویان به خصوص در روستاها در کنار تسهیلات اشتغالزایی محور اصلی برنامه ها در سطح کلان است که  این نهاد وظایف خود را در این مورد به نحو مطلوب انجام می دهد.

واحد مسکونی یادشده در روستای کریم‌آباد که هزار نفر جمعیت دارد، با ۶۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع و با بودجه اولیه ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

اردکان 

رییس جمعیت  هلال احمر شهرستان اردکان از کشف جسد متلاشی شده فردی در چاه متروکه ای در ابتدای محور اردکان – چوپانان خبر داد.

جواد کمال آبادی روز پنجشنبه افزود : عصر دیروز در تماس پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در درون چاهی، نجاتگران جمعیت به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات آتش نشانی از عمق ۳۵ متری چاه جسد را خارج و تحویل پلیس آگاهی دادند.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها مهریز روستائیان کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز روستائیان کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی مسکن مهریز روستائیان کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی مسکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نیروهای شهرداری مخلص و کاردان و کاربلد هستند، در بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز شاهد فعالیت خوب همکاران هستیم و در هر گوشه‌ای از کشور و در هر شرایطی اعم از سرما و گرما همه پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم هستند، در واقع هر کاری که بر زمین مانده، بنیاد مسکن بر دوش کشیده است.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ‎مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، پرداخت و افزود: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در حال ساخت است.

منبتی عنوان کرد: عملیات عمرانی 3500 واحد دیگر نیز در سراسر خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در بحث مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر 50 هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه ذکر کرد و افزود: بنیاد مسکن نیز همانند شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و این یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست، شهرداران مناطق 12 گانه مشهد، به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ هماهنگی و همکاری در توسعه شهر، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت وساز، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان